BLOG BEN ASHAARI DITUTUP SECARA RASMI !!

by - Februari 02, 2010

Dengan ini..secara rasminya , BLOG BEN ASHAARI ditutup ...


Memandangkan ramai tak suka pada aku , terpaksalah aku menutupnya...
Memula aku cari kain nak tutup ..tapi takde lak ...terpaksa la guna sign tu...
Korang tak kesian ke kat aku nieh ??
Akan tetapi .......

Akan dibuka semula selepas jam 2 petang...nak g makan kat The Mall ..pekene char keow teow !! sedap tuuuuu...walah weiiii


You May Also Like

23 comments

  1. alooo gimik dia...ingat betoi2... seb bek cume maen2....

    BalasPadam
  2. hahah..
    nasib langkah berjaga2..
    diambil untuk elek ditipu lg..
    haha..

    BalasPadam
  3. aduh kamu ni mat...suka betul bikin kontroversi...berapa kali aq tertipu dengan kamu./...

    BalasPadam
  4. gedebush... wacchhhaaa... hiyaarrrkkkk..... boom terbaboom...

    BalasPadam
  5. aku kene tpu lg....
    huhuh........

    BalasPadam
  6. hahahhah....kaki propah btol tuan punya blog nih

    BalasPadam
  7. uiskk
    gimik betul lah.. aku ingatkan betul2 tadi

    BalasPadam
  8. lalalalallaa....sambil dongak atas..

    BalasPadam
  9. as salam..
    hehe~
    gali semula entri lama~~ sukaaa~~~

    retro2 gitu~~

    BalasPadam
  10. nieh rase nak bako blog ben nieh.. kite bako jek.. bako bako... hahaha.. ggrr~~

    BalasPadam
  11. caiss...!! hahaha...
    tapau char kw tw 1 bang ben!

    BalasPadam
  12. kalu tutup blog ini mesti nanti akn sunyi dunia blog...kui3..

    BalasPadam
  13. ahahaha..abg ben ni suke wt gimik la,,,lepas ni x ley pcaye dah,,ahahaha

    BalasPadam
  14. ceh abg ben ni igt betul la td rupanya...ahahaha nk pi mkn char keow teow bak cikit tapau lama dh tak mkn wuwu sb ada udang tak leh mkn..tp nk mkn yg tak da udang 1 eceh =)

    BalasPadam
  15. Menyampah! Tapi memang dah agak dah memain jer tuh... :->

    >>> TOLONG NO SAMPAH SINI! <<<

    BalasPadam