Ujian Percubaan : Lulus

by - Februari 22, 2010


Penat siut...Balik keje , nak g gym lagi..Pk berkali kali..nak ke tak nak..nak ke tak nak..alang alang dah sampai Cheras , g je la..

Lepas lepak jap dalam umah sambil mencari makanan di dapur umah mak aku tu , aku berjaya tak jumpa apa apa...Maka terpaksalah aku amik makanan kegemaran aku yakni 3 in 1 quakers oat..Panaskan air secukup rasa , tunggu sehingga cerek tersebut menjerit seiras suara pontianak jibam jibam .. masukkan dalam cawan...Koyakkan 2 bungkus quakers oat tersebut dan bedal la sampai habis...Mmg terseksa la jap..

Kul 5.50 petang ..lagi 10 minit aku nak berangkat ke gym , tiba tiba....GEDEBUMMMMM.....hujan turun dengan lebatnya....Erk...Hujan ??? Tido best nih...Aku ke dapur...cari payung...Ahhhh...mana mungkin aku akan tido...aku mesti pergi gakkk...kalau nak jadi cam JOHN STATHAM , aku mesti berkorban..

Hujan lebat tidak menjadi penghalang aku untuk terus berjaya..dengan berpayung , aku berjalan kaki ke gym yang jauhnya tak pun sampai 500 meter...Tapi ....aku lencun dek kena hujan...terlalu lebat...

Sampai je gym , mereka terkejut melihat aku kerana mereka sangkakan aku dah resign dalam bidang ini..Mana mungkin aku resign ! Kalau aku resign , ada harapan aku jadi cam BOB KU2..Sangat merbahaya memandangkan aku ada BP..

Akhirnya selesai jugak..aku balik dengan kepala yang pening pening lalat sebab kurang oksigen...huhu..lalu aku beli 100 plus active...lega sket...

Dalam kul 8 , aku balik ke putrajaya ...dan dinner aku adalah red beans dan telur dadar...heehe..sekian..tu jeeee....Aku berjaya lepas gak dugaan MALAS ..

You May Also Like

4 comments

  1. hehehheh, ujian dh berjaya......ayu pun setiap petang jogging, work up.....baju2x dh tukar size M....

    kalau dh mulakan..nampak hasil pasti sayang nk lepaskan...

    selamat berjaya ben...hope like John Statham..hehehhehhe

    chaiyok3x....

    BalasPadam
  2. Besonya lengan! sekali siku leh pitam tu! hehe..
    Dulu masa Sue kat Mesia selalu gak ikut hubby gi gym walaupun badan ni kecik tapi gi gym jugak, badan tak r berbabat walaupun dah beranak kan..
    Memang puji r sesiapa yang ghajin gi gym ni, hasilnya memang berbaloi! tapi kena ghajin r...

    BalasPadam
  3. ayu...good...tqq

    sue...hehe..dh lama g gym...tak besar mana pun longan den tu ha..

    BalasPadam
  4. Nampak ok tu, kalau beso2 sangat tak cun r..tu pun dah nampak gerun kalau tengok! confirm takde siapa yang berani cari pasal! grrr...

    BalasPadam