Pelik tapi ...

by - Februari 25, 2010

Bila pulak Sungai Gombak jadi tempat orang ramai beriadah ?? Cantik pulak tu airnya..jernih je...Aku tengok 5-6 orang kawan aku dok baek punya mandi kat situ...Diorng ajak aku mandi sama...Aku tolak..tamo..tak confident dengan kualiti airnya..Aku tengok je diorng mandi...hehehe..Betul betul mandi diarg ni...

Aku pelik lak tengok kawan aku sorang ni..Member aku ni , tersengih jeee ....Makin loaded je..siap pakai superbike tu...warna biru lak tu ...jeles gak neh..Abis bermandi manda tu , diorng ajak lepak kat kedai mamak...Kat sana aku tengok ramai gak orang lepak...Sambil bual bual tu , ada sorang budak ni dok memanjang tengok aku..Aku pun tanya la kat dia. " Nape tengok saya cam tu ?? " .. Jawab budak kecik tu , " Tak suka kat abang ! " ..Erk....nape lak tetiba dia tak suka kat aku neh ? Sedangkan aku pun tk kenal dia ?? .. Pelik tul...Aku cakap kat budak tuu.." Nape tak suka lak ? Abang jahat ke ? " ..

Tak sempat dia jawab ..Tiba-tiba aku terdengar " Bang ..bangun..dah 7 lebih dah ni .. " .. Hah !!
Patutlah panjang semacam jeee mimpi aku !! ...Terbabas subuh dah ari ni..huhu...

You May Also Like

9 comments

  1. hahaahah.....kena lagi aku bace entry ko ben!

    BalasPadam
  2. aduh..sampai mimpi pun ada org yg tak suka ben...apa maksud tu,....

    BalasPadam
  3. ben yang suke memperkenekan orang akhirnye dibenci oleh dak kecik.
    ekeke

    BalasPadam
  4. tak suka ada makna tu.. ben je yang tahu..
    :)

    BalasPadam
  5. Cehhhh....aku sanggup tak telan limau secoreng sebab nak habis kan baca N3 koo nih....

    BalasPadam
  6. La mimpi..menci tau! dah r baca dengan penuh perasaan :P

    BalasPadam
  7. memang bro ben nie penuh dgn suspen betul.. ingat pe la tadi... usihhhh!

    BalasPadam
  8. nak kene bom ben ni..ish sabo jela...

    BalasPadam