Diorg ni bodoh atau buat buat bodoh ?

by - Februari 24, 2010

Aku skang berada di sebuah restoran Nasi kandar Al-Maju untuk menikmati makan malam..hurm..Ada spesis spesis yang aku rasakan teramatlah tak berakal pun ada di sini..Diorng ni tak sedarkah ni tempat makan ? BOLEH DIORG BANTAI HISAP ROKOK ? Eloooo ...Tak sedar ke ada orang lain kat sini ??? Kalau nak mati , g mati sorang sorang ...haihh

Aku perasan diorg seolah baru abis bersukan...Ni sah sah keje gomen...Bengong tak sudah...Bersukan tapi merokok ! Apa kejadahnya semua ni ?? Aku nak makan pun dah putus nafsu....Nasib baik kena bayar..kalau tak lama dah aku cabut...

Kedai ni pun satu hal...letak la tanda dilarang merokok kat sini..Haih.....

You May Also Like

8 comments

  1. dah lumrah ben...lelaki ni pas mkn mesti nk hisap rokok....trima je la ben....

    BalasPadam
  2. salam,
    dah jadi trend kt mne2 kdai makan pun...katanya pas makan tu mahsyuk isap rokok..x tau la
    tapi problemnya tu la, kita2 yg tak isap rokor turut sama terlibat jd perokok pasif..

    BalasPadam
  3. pernah mengalami bende yang sama kat kedai mamak !!

    BalasPadam
  4. ben, lengkali ko letak jer kipas tuu menghala kat muka diorang. gerenti puas hati, beb. hahaha

    BalasPadam
  5. yup.. selalu mengalami keadaan mcm nie...
    nk2 org yg x paham & x prihatin terhadap org len... hurmm...

    BalasPadam
  6. Pernah gaduh dengan ahli keluarga sendiri pasal "rokok"..dehaka aku ini?...

    BalasPadam