I'M SORRRYYYYY

by - Februari 02, 2010


Ampun Maaf dari aku untuk semua yang
masuk n baca entri entri aku sejak sabtu lepas..sampai la tadi
Aku tak tau mana punya hantu dah rasuk aku..
Tetiba leh pk semua idea idea tu..

Tapi percayalah , sebenarnya
Ada tersurat dan tersirat di sebalik
gurauan aku itu....

Ada yang percaya aku
sengaja buat demikian untuk
mendapatkan hits yang tinggi tetapi
salah anggapan anda itu..

Kerana setiap kali korang masuk
Nuff aku dok bantai tido..lena siuttt...aku bagi
dia ubat tidur berkuasa tinggi...

Apa pun , ampun maaf dari aku
Aku berjanji akan mengulanginya
Dari masa ke semasa ...

Sekian...
Harap Maklum
Salam 1Malaysia...
Selamat Hari Raya pada anda semua

PS : jgn wat group I HATE BEN ASHAARI ek..
i'll be back! harharhar

You May Also Like

8 comments

  1. aku nak buat jgak miahahaha

    BalasPadam
  2. heheeh,ben jgn lah insaf...buatlah lagi.....sebenarnya suka....senang nak gelak.....tu y asyik open blog u...hahahah....

    ok kan......

    BalasPadam
  3. maaf diterima.. hadiah dipinta..
    cewah... hantu cikali yg rasuk..
    hahaha

    BalasPadam
  4. lek2..
    manusia takkan terlepas dari buat silap... =)

    BalasPadam
  5. Apa pun , ampun maaf dari aku
    Aku berjanji akan mengulanginya
    Dari masa ke semasa ...

    FOOH.... ayat Ben... siot je...
    Apa2 je lah Ben. janji happy...

    BalasPadam
  6. dun worry ben, ak selalu pantau heee... nnti nk wat fan i love ben ashaari but more love for diden.. haha pjgkan tajuk nya??

    have a nice day ben

    BalasPadam