Wat kije Giler !

by - Februari 22, 2010

Sejak pindah umah baru , aku dah berenti wat kije gile ni...Dulu aku rajin wat sebab semua depan mata..skang ni susah..leceh...dah tu nak kena kuar awal..kejar Erl..Dulu , dari umah ke stsn Erl , 5 minit...Skang ??? mau mau dekat 10-15 minit...Masuk kije lak kul 8 pagi..Dulu 830 pagi..Tu la..gatai p tukar waktu kije sapa suh..

Kije gile yang aku maksudkan ini ialah , kul 5 dah jaga ..pastu tarik bench..kuarkan dumbell..Mula layang abs , lower back , legs ....pastu baru layan pumping,crunch , biceps dan last sekali traps ( shoulder ) ...nak bergayut tak leh..leceh..nak bukak mangga , pastu grill ..pastu nak tutup balik...hahaha...

Barang barang yang aku kuar kan tadi tu aku biarkan kat ruang tamu sebab malam nanti bila kat umah , sambil tengok tv aku akan layan abs...hehehe..nak dapat abs cam John Statham..So kena la kerja keras..

Dah lama sangat rehat...kena mula balik ni..minggu ni pun nak direct je g gym...Suppliment , tak tau lagi bila nak beli...samada nak cari nitrotech atau nano..huhu...$$ semua tuu..

You May Also Like

1 comments