Psstt...

by - Februari 19, 2010

Mudahnya nak cari pahala dalam dunia blog ni...Nak cari dosa lagi la mudah kan..tp tak semudah cari pahala...Selain menurunkan ilmu ilmu dunia , aku tengok ramai blogger di GB berkongsi bab ilmu agama juga..hehe...Alhamdulillah...sambil berlari makan aiskim ek..baguih baguih..

Aku tamo kata blog aku bagus tapi alangkah cantiknya dalam blog kita ada ciri ciri keIslaman...baru la ada beza ngan blog orang kafir...kan besh gitu...baru la orang kafir tau betapa blog orang melayu di malaysia ni walaupun bz berblogging tapi tak lupa agamannya..Ye tak ? ..

Apa apa pun , terpulang la..blog korang...aku bukan menegur..paksa pun tak ..habaq je...Lepas bahagian aku..kan kan...

You May Also Like

2 comments

  1. huhu...

    me so agree,
    tapi ilmu agama saya sgt cetek.
    takut tersalah info :)

    *sedang meningkatkan ilmu :))

    BalasPadam
  2. Maksud saya ..at least letak widget waktu solat ke...atau paling koman pun ada la dimulakan dengan BISMILLAH..

    BalasPadam