Geram : Aku mmg menunggu masa je nak kerjakan kau !!!

by - Februari 26, 2010

Setiap pagi dan petang ..mmg aku tengok je dia ...Geram giler tengok dia ..Dia seolah olah tersenyum sinis bila aku memandangnya..Dah berapa lama perkara ni berlarutan..Aku tak boleh nak biarkan lagi...Bulan lepas pun aku dah dapat amaran dari pihak berwajib agar selesaikan masalah ini atau aku akan diambil tindakan !

Semalam..akhirnya aku membuat keputusan...Aku ngan wife aku g Tesco Ampang...Aku membeli sesuatu sebagai senjata aku.TERPAKSA !! Aku bukan nak sangat beli..Duit gak tu ..Bukan murah ! Terbang la gak dalam Rm30...Aku periksa ketajamannya...

Balik dari Tesco , setelah memasukkan semua barang barang dapur yg dibeli tadi termasuk dua kotak aiskrim yang bakal menemani hari hari cuti ku ini , aku memandang ke arah dia lagi..Huh..Siap kau esok !! Aku takkan bagi peluang lagi !!

Tadi , selepas solat Jumaat , sesampainya aku di rumah...Aku segera keluarkan senjata yang aku beli tadi lalu membawanya masuk ke dalam rumah...Aku tukar pakaian..Buat senaman ala kadar..Meregangkan otot otot dan urat urat ....Huh..Aku turun ke bawah...Belum sempat buat apa apa , wife aku dah bagi arahan dulu .." Abang , tolong jemur carpet ni kat luar " ..huh..potong stim betul ! ..

Lepas settle bab tu ..aku g amik senjata aku tu...Aku tersenyum melihatnya..Test power sat...Ok OK ..tajam ni...mmg bakal terputus dia nanti !!

Aku keluar...g ke laman umah aku...Aku tengok dia...aku keluarkan senjata aku tu...Yearghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....habiss semua lalang lalang aku tebas !!!! hahahahaha....akhirnya ko pendek juga wahai lalang !! Hahahahaha....depan belakang rumah aku sapu dengan gunting pemotong lalang tu !! Aku puas !! Aku puas !! Hahahahahahha

You May Also Like

10 comments

  1. ekekek.. de gak gtu eh?? ingatkan nak wat pe je tadi :)

    BalasPadam
  2. evil seh.. hahahahahahahahahahahaahahahahaha ingat ape lah tadi hahahahahahahahaahahaha

    BalasPadam
  3. hahahahhah...suka2x..makin peluh lah ko ben....bagus2

    BalasPadam
  4. Ben...lepas tu datang rumah saya pulak ek...rumput pun panjang ni...kalau nak happening lagi, jom gi kebun....

    BalasPadam
  5. ubuh je simen Ben.. abis cite..

    BalasPadam
  6. Tu dia... Igtkn nk g belasah sape la td. Uhu...

    BalasPadam
  7. sian wahai si lalang itu.....;-p

    BalasPadam