BOS DAH BALIK WEHHH

by - Februari 07, 2010






-gambar diambil curi curi mengunakan cctv !


Inilah gelagat bos blog BEN ASHAARI.COM...haih..keluar keluar dari hospital terus mengadap laptop..nak audit katanya..apa perkembangan terbaru ..huhu

Dia terkejut ! Melihat dah ada pertandingan dalam blog ni..hehehe..dia ucapkan tahniah dan selamat berjaya kepada semua peserta ...

Aku tanya dia..."boss , bonus tarak ka ?? " ...dia kata , kalau nak bonus...g masuk pertandingan tu..mana tau kot kot leh menang no 2 atau tiga...

Erk..aku tanya dia...kalau aku leh dapat no 2 atau tiga , sapa leh dapat no 1 ???

Dengan bangga dia ketawa ..." AKU LAAAAAAAAAA"

Huh..mentang mentang dah sihat !!!

You May Also Like

12 comments

  1. so cute baby ni..
    geram tgk..kecik2 da pandai ngadap lappy... :)

    BalasPadam
  2. Uhu.. Sgt tomey itu baby.. Eh.. Boss. Konfiden je muka dia ngadap laptop. Tekan2 apa ntah tu.. ;p

    BalasPadam
  3. tgok dalam gambar tu.. org sebelah buat muka tak bersalah je kat bos tu.. report2
    ;)

    BalasPadam
  4. chumel...

    anak2 zaman millenium ^_^

    BalasPadam
  5. alhamdullilah bos dh sihat..............nyami.....nasib tak kurus....bos2x..kasi saya menang yer..wawawawa

    BalasPadam
  6. comel la bos ni.. serius!!! nk ajak exchange link la bro..

    z|lh@n
    http://www.zilhan.com

    BalasPadam