William Yau disahkan mati oleh polis ..

by - Jumaat, Januari 25, 2013

 

Terbaca tajuk di Sinar Harian Online , ‘ Mayat ditemui di jeti sah William Yau ‘,, sangat sangat mengejutkan aku ! Pagi tadi aku terdengar di berita mengenai satu mayat dijumpai dijeti tapi belum disahkan siapa .. Dan akhirnya ..

“ Polis sahkan mayat kanak-kanak ditemui di jeti Kampung Sungai Sireh Pelabuhan Klang malam tadi adalah William Yau, 6,  yang dilaporkan hilang di Putra Heights minggu lalu. “

 William Yau Zhen Zhong

“ Pengecaman dibuat kedua ibu bapa mangsa, Goh Ying Ying dan Yau Kok Kang di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) pagi tadi.
Bagaimanapun, menurutnya pihak polis masih menunggu ujian DNA, yang dijangka diperoleh dalam tiga hari lagi untuk pengesahan lanjut.”.

Punca kematian , masih dalam siasatan . Setakat ni polis mengklasifikasikan kes sebagai mati mengejut.. Lanjut , baca kat Sinar Harian Online .

Aku .. tak tau nak kata apa.. Kasihan sangat kat mak ayahnya .. Hurmm.. Anak kesayangan demam pun kita dah sedih .. hurmm ..  Jagalah anak anak kecik kita .. Biar penat badan sekarang dari menyesal seumur hidup !

You May Also Like

8 comments