Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 31 Julai 2011

Jom blogwalking blog yang kreatif ..

 

Semalam aku ada buat segmen .. mencari blog-blog yang kreatif dalam bercerita .. Maka ada lebih 100 blog menghantar entri mereka .. Aku buntu mencari jawapannya ... Korang rasa mana yang kreatif ?

  1. http://azlinamuhammad.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-blogger.html
  2. http://fakryphoto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html
  3. http://purnamalie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ngeng-erk.html
  4. http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-hang-out-bersama-patua-dan.html
  5. http://pheromonstash.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-gambar-ini-ada-ceritanya.html
  6. http://ytazzispeaks.blogspot.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-dan-gambar.html
  7. http://missina08.blogspot.com/2011/07/missina-vs-ben-ashaari.html
  8. http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html
  9. http://mehmetwie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-jenguk-blog.html
  10. http://nukilanrasahatiku.blogspot.com/2011/07/bersantai-bersama-ben-ashaari-di-malam.html
  11. http://shahimarzone.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-jom-tengok-sini.html

Sambungan di SINI

11 komen :

AMMAR YASIR berkata... [Reply to comment]

Sodeng entri2 mereka jap

c genk bah ne berkata... [Reply to comment]

suah tentu nombor 4..
genkcorner..
hehehe

gmbr sendiri :P

farah hanim berkata... [Reply to comment]

xtaw nak bg pndpt camne
sumenye kreatif banget ^_^

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

hehee . bnyk nyer.. aduyy.. terlepas pulak segmen ini ;)

MiSs ChUbBy ChEeK berkata... [Reply to comment]

cik chubby pilih yang ni...

http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html

sangat indah!!

Lavender Lassie Roses berkata... [Reply to comment]

say pilih yang ne~ gambar2nye cantekkk~ :)
8.http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html

Arm'z berkata... [Reply to comment]

mesti xsempt nk join...ishhhhh... nnt kne tunggu dpn blog abg ben ni la...

azlia mj berkata... [Reply to comment]

no 3 !!
yay..
heee~

missina berkata... [Reply to comment]

blog sy nye yg no 7 tu,,,sbnrnye takdelah kreatif sgtpun,,,besa2 aje,,,ni rank random je kan,,,ke termasuk yg plg kreatif nih??konfius kejap,,,,hahahaha

azlina_muhammad berkata... [Reply to comment]

thanks abg ben kerana menyenaraikan sy...sy masih baru n banyak kene blaja ni abg ben..... n blog abg ben ni jadi sumber inspirasi sy untuk lebih serius yang asalnya suka-suke je.....cayalah abg ben...

Norazizah Tahir berkata... [Reply to comment]

kindly pay a visit here ^_^ >>>>>
http://skinnystar.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI