"Sh*t !!! Sh*t !!"

by - Julai 29, 2011

 

"Arghhh... Najis !! Najiss !! Najiss ( setelah diterjemahkan ) .. "

imageiklan sat - http://www.firzaraexclusive.com/ 

 

Ringan gila mulut aku skang melafazkannya .. Terlupa !! Dulu bukan itu jadi sebutan aku .. tapi bila tonton kat tv , maka terjebak aku ... Haih...

Sepatutnya yang disebut adalah YA ALLAH , SUBHANALLAH , MASYAALLAH , dan sebagaimana yang diajar dalam agama kita .. Tapi pengaruh tv... Tak boleh salahkan tv gak.. ni gara gara kelekaan aku ..

Hurm.. harapnya pasni aku tak ulang dah la dok ulang perkataan yang tak memberi aku pahala tu .. Haih ..

You May Also Like

13 comments

  1. hehehe...bulan puasa ni mari kita amalkan pekataan2 yang baik saje...

    BalasPadam
  2. hehehhe
    mungkin bole tukar p word lebey coey kalo geram kan..=)

    BalasPadam
  3. shit tu ok lg. agak normal. selalu tak sengaja sebut

    BalasPadam
  4. ni sbb pengaruh persekitaran yg x mmbntu membentuk akhlak yg lbh baik..
    ak pun kdg2x tersasul gak cmtu bro, tp pastu istigfar byk..

    BalasPadam
  5. oh Sh*t.. ben nak tau tak dalam kelas islamic kat kuliyyah saya tahun lepas ada sorg minah tu tercakap Sh*t bila ustaz tu panngil nama dia untuk jawab soalan. Satu kelas gelak.Gelak2 juga pastu ustaz bosnia yg hensem tu lecture la semua orang. Die tak marah sbb dia sgt positif cume risau pengaruh kuat barat dah mcm lali dalam budaya kita.

    BalasPadam
  6. ape bendanye abg ben. mcm terok je bunyinye...

    BalasPadam
  7. Ben...gi blog akak cepat!!!!!ada kecemasan nih!!!!

    BalasPadam
  8. bguih2.. lebih baik sebut benda yang ada pahala daripada yang membuang pahala

    BalasPadam
  9. bukan owg dewasa jer...budak2 tecik pun dh pandai sebut perkataan camtu...sepatutnya diajarkan menyebut zikrullah....supaya kita sentiasa mengingati Maha Pencipta.....x kan la masa sakit jer kan nak sebut zikrullah....cuba bygkan klu nak meninggal nnt sebut mcm yg AB tulis tu....

    BalasPadam
  10. Kadang2 spontan meluncur laju je dari lidah. huhu..

    BalasPadam
  11. Dah automatik... susah nak kontrol. :-p

    'Oh crap' lebih sopan kot? Hahaha!


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] PM = Prime Minister = Menteri Perdana

    [U] Jangan marah-marah, nanti kena jual!

    [U] Logo baru untuk Ben Ashaari!

    BalasPadam
  12. saya pelik..kenapa mencarut nak sebut babi?

    BalasPadam