Jom blogwalking blog yang kreatif ..

by - Julai 31, 2011

 

Semalam aku ada buat segmen .. mencari blog-blog yang kreatif dalam bercerita .. Maka ada lebih 100 blog menghantar entri mereka .. Aku buntu mencari jawapannya ... Korang rasa mana yang kreatif ?

  1. http://azlinamuhammad.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-blogger.html
  2. http://fakryphoto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html
  3. http://purnamalie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ngeng-erk.html
  4. http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-hang-out-bersama-patua-dan.html
  5. http://pheromonstash.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-gambar-ini-ada-ceritanya.html
  6. http://ytazzispeaks.blogspot.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-dan-gambar.html
  7. http://missina08.blogspot.com/2011/07/missina-vs-ben-ashaari.html
  8. http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html
  9. http://mehmetwie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-jenguk-blog.html
  10. http://nukilanrasahatiku.blogspot.com/2011/07/bersantai-bersama-ben-ashaari-di-malam.html
  11. http://shahimarzone.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-jom-tengok-sini.html

Sambungan di SINI

You May Also Like

11 comments

  1. suah tentu nombor 4..
    genkcorner..
    hehehe

    gmbr sendiri :P

    BalasPadam
  2. xtaw nak bg pndpt camne
    sumenye kreatif banget ^_^

    BalasPadam
  3. hehee . bnyk nyer.. aduyy.. terlepas pulak segmen ini ;)

    BalasPadam
  4. cik chubby pilih yang ni...

    http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html

    sangat indah!!

    BalasPadam
  5. say pilih yang ne~ gambar2nye cantekkk~ :)
    8.http://mawarseri.blogspot.com/2011/07/mencuba-nasib-segmen-ben-ashaari-n.html

    BalasPadam
  6. mesti xsempt nk join...ishhhhh... nnt kne tunggu dpn blog abg ben ni la...

    BalasPadam
  7. blog sy nye yg no 7 tu,,,sbnrnye takdelah kreatif sgtpun,,,besa2 aje,,,ni rank random je kan,,,ke termasuk yg plg kreatif nih??konfius kejap,,,,hahahaha

    BalasPadam
  8. thanks abg ben kerana menyenaraikan sy...sy masih baru n banyak kene blaja ni abg ben..... n blog abg ben ni jadi sumber inspirasi sy untuk lebih serius yang asalnya suka-suke je.....cayalah abg ben...

    BalasPadam
  9. kindly pay a visit here ^_^ >>>>>
    http://skinnystar.blogspot.com/

    BalasPadam