Ni baru BANGANG namanya ! Serius !!

by - Julai 25, 2011

 

Maaf kasar bahasa .. Tapi serius , aku rasa sangat sangat kesian pada manusia ni sbb hancur masa depannya demi kenikmatan yang tak sampai 5 minit !

Dating - syaitan - rogol - hantar pulang ( nasib baik tak bunuh !! ) -mangsa repot polis - hukuman dunia ?

Berbaloikah ? Haihhh.. kenapalah pendek akal sangat jantan jantan ni ? Hurm... kalau tak tahan sangat , g mandi pagi pagi tu... kasi sejuk balik diri tu..

Tapi kan .. ada spesis jantan .. kalau tak tahan , diorng rela g langgan pelacur .. Haih.. pelik betul punya nafsu .. Manusia.. tak kira lelaki atau perempuan .. bila sampai ke nafsu ni , mmg hancus... tak kira bujang.. dah kawin ... duda janda.. kalau tersentuh nafsu ni , dalam jamban pon leh lepaskan segala nafsu serakah ni !! Grr...

Baca sendiri kat sini

You May Also Like

29 comments

  1. salam bro
    memang dukacita apa yang berlaku.
    kalau termengandung, macam mana?mesti lelaki tu tak mahu bertanggungjwab.

    BalasPadam
  2. kurang agama ni.....camne nak buat.
    Syaitan dan nafsu beraja dalam hati

    BalasPadam
  3. kalo bab rogol2 ni, mmg aku tak paham... apalaa kepuasan yg diorg dpt..? tak feel lgsg...

    BalasPadam
  4. mereka hanya fikir kepuasan yang bersifat sementara..macam makan jugak...macam nak makan semua benda sedap2...dah kenyang lega la...lepas tu lapar balik...haish....

    pendek akal sungguh dorang (perogol)ni...fikir diri sendiri je...

    BalasPadam
  5. kesian ye budak perempuan tuh .. sampai pecah cermin kereta semua ...

    tak elok ye kalau dah berlaku cam ni .

    BalasPadam
  6. bila setan dah menguasai diri.. nafsu dah berja di hati.. aper pon jadi.. hari ni hari dia.. dia tak tau pemballasan dari yg Maha Esa cemana azabnye.. sungguh jahat orang itu..

    BENCIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

    BalasPadam
  7. apabila syaitan mengusai diri,
    apabila kurangnya didikan agama,

    dia rasa sedap,tpi org lain menanggung kesannya..
    orang lain menanggung deritanya..

    BalasPadam
  8. Bila dah nafsu duduk paling atas, dan Iman duduk paling bawah, inila yang jadi. Hurmm.

    BalasPadam
  9. sepatutnya lelaki yang dapat kawal nafsu sebab mereka ada 1 nafsu and 9 akal..tapi tak..kebanyakannya,9 akal tu tak bole nk kawal satu nafsu..perempuan lagi hebat laa kalo macam tu kan sebab perempuan bole kawal 9 nafsu menggunakan 1 akal..

    BalasPadam
  10. iman dlm diri tak kuat....ikut telunjuk setan..nauzubillah..

    BalasPadam
  11. syaitan menguasai diri, ni la jadinya.. iman pun tak tetap n mantap.. nauzubillah...

    BalasPadam
  12. Lelaki dikurniakan 9 akal dan 1 nafsu... Tapi kebanyakan lelaki masih gagal menggunakan 9 akal untuk mengawal nafsu yang 1 itu...

    BalasPadam
  13. tergamak die buat mcm tu kan... laki mcm ni bkn jenis bleh buat suami... hukum sula jek!!!

    BalasPadam
  14. kebalkan diri dgn iman dan takwa...itulah kalau dah berdua, mesti yg ketiga ialah syaitan yg sememang mahu ajak umat Nabi Muhammad SAW bersama2 ikutnya kedlm api neraka..

    BalasPadam
  15. tu la..rasa nak kawen awal jer..hehe

    BalasPadam
  16. uish! mcm ngeri laks bace pasal tuh ... nampaq sgt pakwe sndiri pon taley nak caye ... kene bwk penyembur cili pasni even nak g dating, hehe~

    BalasPadam
  17. Kalau bercakap bab nafsu nafsi ni, Pak Lebai pun blh tewas .. Bukan ke NAFSU ni adalah benda yang paling degil bila disuruh beriman dengan ALLAH ?? Heh ..

    Sendiri mau ingat la kalau ikutkan sangat .. huh

    BalasPadam
  18. ggrrrr sengal gila...rasa nk sepak terajang jerk lelaki cam gini guna heels 3 inch...tindakan x mengikut akal fikiran...ceteknye la ilmu agama...ba wau dal wau ha...huh

    BalasPadam
  19. kalau tengok akhbar memang banyak sgt kes2 macam ni.. rasa takut nak keluar rumah. macam tak selamat aje...hurm..

    BalasPadam
  20. xtaw sapa nk disalahakan...
    influence ngn environment or mmg xleh control diri sendiri..

    BalasPadam
  21. kat mana-mana pun dah tak selamat sekarang encik ben.. hemmm....

    BalasPadam
  22. tu la orang dok bilang nafsu lagi nipis dari kulit bawang..aishhhh..nauzubillah..

    BalasPadam
  23. saya ada sepupu yang terkesan akibat perbuatan orang2 macam ni...yang kesiannya, dia dah la ada terencat sikit....tapi nampak normal...then lelaki ni buat apa kat dia, tapi dia x paham..last2 mengandung...lelaki tu ntah ke mana...ngah menghitung hari je nak besalin...bayangkan malunya mak bapak ngan orang kampung...dan dia sekarang duduk di rumah bakti sementara tunggu ada orang nak ambil anak dia untuk dibela..sebab dia x mampu nak bela sendiri..dan mak bapak pun dah sangat tua serta x sanggup tuk membela baby tu...

    BalasPadam
  24. betullah Ben, kenapa sesetengah manusia ni susah sangat nak kawal nafsu

    BalasPadam
  25. ni mesti org2 yang tak solat buat keje nie..mcmn hidup nak senang kan ben..tah la..byk sgt kes rogol2 ni..yg layan pelacur 1 hal pulak..dunia nie makin dekat nak kiamat kot..

    BalasPadam
  26. hurmm takut ...
    org solat pun ade jugak buat kerja2 camni .. jika kita bersolat tapi masih melakukan kemungkaran maknanya solat kita tu tidak sempurna ..

    nafsu paling di geruni .. mcm abg kata boleh hancur sekelip mata je !

    BalasPadam
  27. banyak sangat tengok benda tak elok. baik lah baca blog2 orang.

    BalasPadam