Apa ??? Tak kena delete ke blog aku ??

by - Selasa, Julai 26, 2011

 

Arghhh.. hehe.. bikin gempak betul laaa.. tapi tulah kenyataannya.. Ada blogger yang tanya aku betul atau tidak blog aku terlibat sama atau tak takutkah blog kena delete sbb dok buat segmen yang mana mereka yang join ( blogger ) perlu meninggalkan link di ruang komen blog aku ? Rujuk entri INI ..

Ada rakan blogger dah buat jawapan di mana dia sendiri ada  pengalaman mengalaminya .. Haa.. yang ni baru aku amik kira .. Kenapa ? Sbb dia ada pengalaman dan ada bukti ..

Hurm.. segala persoalan terjawab sudah .. aku tak perlu lagi nak susah susah mencari bukti kerana segalanya ada di depan mata .. Sebenarnya dari dulu aku tak kisah pon pasal ni sbb aku tau takkan google wat keje bangang ni .. hehehe.. Lagi pon banyak blog dulu dulu ada tinggalkan link di ruangan komen.. Selamat je aku tengok !

Ok ok.. aku tamo cita panjang.. semua ni korang leh tengok dan baca sendiri di blog rakan kita ... Meh klik SINI ..

You May Also Like

14 comments

  1. ade pihak berhaluan kiri saje jerk panas kan isu ni kerana cemburu ke atas kejayaan orang len kut :)

    BalasPadam
  2. yer abg ben...
    thanks for the sharing.

    BalasPadam
  3. uihhh,tak tahu pula bui part ni..ketinggalan ketapi betullah..haha..tp,spekulasi jer kot..

    BalasPadam
  4. Oo, cengitu ke upenye. TQ sharing Abang Benbeng.

    BalasPadam
  5. pernah post entry pasal ni. ko gune commentluv ah ben, pastu pakai plugin askimet untuk elak spam. aku dah cube hang bila lagi? haha

    *ini semua sebab aku dengar cerita pasal marinablog.blogspot.com tu kena delete angkara link html tag

    BalasPadam
  6. yayyy blog abg ben selamat...huhuhu...nangis dayah kalaw blog abg ben kene tutup....wuwu

    BalasPadam
  7. lah yeke. bikin gempak je dorang nih.

    BalasPadam
  8. pon pon!. ketepi ketepi, ish bahaye jugak kann abg ben klau ade bende2 cam neh. Pepon thanks for the info yaw. nak jalan jalan sambil makan aiskerem lagi. Abg ben tlong tengok jee. :) hidup belog benashaari! (hyperactive) bye!

    BalasPadam
  9. Salam .. aku ada pengalaman kena delete .. aku dah buat posting dah kejap tadi .. :)

    BalasPadam
  10. oh yang tu saya dah baca dah, sbb tu saya tak tinggalkan dah link tulis xoxo, chempaka sari tu. Nak selamatkan blog Ben jugak.. syg blog Ben...

    BalasPadam
  11. semalam saya kena marah kaw kaw dekat group sahabat blogger. saya tak tahu pun yg selama saya buat ni adalah seperti spam.i mean copy link dan paste kan ke page2 group. saya tak tahu pun boleh share dari button kecik di blog tu... :( tau2 kena marah jaa...marah lebih2. budget hebat. menyampah.

    BalasPadam