SELAMAT HARIJADI !! - BEN ASHAARI

SELAMAT HARIJADI !!

 

" Wah !! Makin tua korang .. hahahaha .. "

Selamat harijadi buat mereka berdua .. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki buat mereka berdua ini ..

imagehttp://cikali.blogspot.com/

Kalau nak tau , dia ni antara yang paling awal jadi ' anak buah' aku dalam dunia blog ni ... heeh.. termasuk minah kat bawah ni ... hehehe..

image

 

http://www.sunahsukasakura.com/ ( sapa bagi nama blog ni eh ? )

16 ulasan:

  1. semoga cikali makin comel..
    semoga sunnah makin berbunga2..

    ben..
    kenal cik pulau?
    birthday dia pun hari nie gak.. 31julai

    BalasPadam
  2. SLAMAT HARI JADI JUGAK

    ADA 6 ORANG BESDAY SAMA PAPA BEN=p

    BalasPadam
  3. hahaha...banyaknyaaa kannn orang lahir hari ni... :p

    papa bennn!!! terima kasihhh!!! nama blog ni saya la yang buat sendiri... :p tapi nama pena blogger papa ben yang bagiiii... hehehehe... sunah sakura~

    BalasPadam
  4. SELAMAT HARI LAHIR YEA ^^
    KAK SUNAH TERUTAMANYA ^^

    BalasPadam
  5. hepy besday jugak :D
    ta sabar tggu besday eena. lambat agy.huhu. :P

    BalasPadam
  6. hepy besday jugak :D
    ta sabar tggu besday eena. lambat agy.huhu. :P

    BalasPadam
  7. berkat tul klu hri jadi dekat2 ramadhan..:)

    BalasPadam
  8. selamat hari jadi tuk kawanku2...semoga makin succes dalam hidup....hehe

    BalasPadam
  9. selamat hari jadi tuk kawanku2...semoga makin succes dalam hidup....hehe

    BalasPadam
  10. hepy bufday dan selamat berpuasa, mkn kek cecepat

    BalasPadam
  11. happy birthday semua!

    sy pn nk jd ank murid jgk blh x? :D

    BalasPadam
  12. tak tengok dah tahu cik sunah punya harijadi.haha

    BalasPadam
  13. @.@... gambo muke nk baham org haha..

    thanks bro...

    ~sambil yakinkan diri muda lagi2..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.