Lagi 3000 untuk 20,000 FOLLOWERS

by - Julai 28, 2011

 

image

Sasaran 20 ribu sebelum hujung tahun.. ni nak masuk bulan Ogos dah .. ada lagi 4 bulan.. Tercapaikah ?? hurmm.. hurm... Apakah lagi strategi selepas ini ??

Apa pun , malam ni .. aku benar benar gembira banget !! kenapa ? Satu ni , dah capai 17 ribu.. dan satu lagi ?? Selepas entri ni .. ehehhe ...

Terima kasihhhhhhhhhhhhhhh !!!

You May Also Like

29 comments

  1. tahniah abg ben !
    boleh tercapai punyee .
    jgn risau :)

    BalasPadam
  2. Tahniah abang Ben kite!! Aku sekarang nak bertambah 5 orang sehari pun susah...sebab dah susah nak blogwalking.....huhuhu

    BalasPadam
  3. waahh
    hebat la abg ben
    heee
    kene tuntut ilmu nih! =))

    BalasPadam
  4. kalo sy ad byk blog. sy akn follow blog abg ben je kasi tercapai impian n wawasan. hehehe .. *mmg la tak kan . huhu

    BalasPadam
  5. biasa la tu...kita semua bermula dari bawah.....dari 1 sampai la 10, ke seratus, membawak ke 1000 dan menuju ke 10000...dan akhirnya makin bertambah dari masa ke semasa...

    BalasPadam
  6. Tahniah... :) boleh capai punya!

    BalasPadam
  7. waahh..target 20k tu... gud luck ye~

    BalasPadam
  8. pergh .. gila laa bro ben .. view pon nak sampai 3 juta .. pergh3 ..

    BalasPadam
  9. pape pun congrtaz abg BEN :)

    BalasPadam
  10. perghhh...dla nak target 2K je smpai hjg thn ni..hehe

    BalasPadam
  11. tahniah bro...
    bro mmg hebat...

    kalau aku, satu hari nak dapat satu follower pun payah...
    tapi takper aku usaha pelahan-lahan...

    janji aku takde guna konsep
    "i follow u, u foller me back"
    konsep ni seperti memaksa orang... biarlah orang yang betul2 suka jer follow aku...

    salute sama lu bro... :)

    BalasPadam
  12. pehhhhh! banyak. nak jugak! hahahhaha

    BalasPadam
  13. @Jamiel

    whatever it is, just be ourselves. Do not updating just for the sake of updating. you have many followers because you maintain your own style and identity. best of luck bro' or shall i say 'son'

    BalasPadam
  14. tahniah2!..akhir tahun ni smpai kot..

    BalasPadam
  15. apa strategi bro pakai sampai mencapai jumlah follower yg begitu ramai. kongsi la.

    BalasPadam
  16. Tahniahhh Mista Sifu...Boleh capai sebelum hujung tahun !

    BalasPadam
  17. abg ben baju cam ner? cek dah bank in tp org tu xda lak nak roger2 pasal tnya detail bank in~ nak mesej segan ngeh3x...~

    BalasPadam
  18. whoaa..ramainyer..nak sikit bolehhh..anyway, wish u good luck..saya pun nak kerja keras macam ben.. :D

    BalasPadam