"Patut la asyik tak cukup duit !! "

by - Julai 31, 2011

" Mak aihhh .. ramainya orang kat Sogo neh !! "

Esok puasa .. Hari ni shopping dah pakaian .. Alasan , Ramadhan nanti tak yah shopping dah kan ? Tak la terbabas puasa tu nanti ..hehe.. yelah , dgn penat .. godaan ..kan kan ?

Bijak pengurusan pusat membeli belah tu .. masa hujung bulan la buat jualan murah ( padahal , tiap bulan jualan murah ) ..

Yang berpusu pusu , aku nampak ramai org melayu .. Murah betul la kot .. hurm .. byk benor duit diorang .. Aku seluk poket .. hurm .. duit ni utk sepanjang Ramadhan .. Aku cuba berjimat sebaik mungkin .. Elak dr membeli yg tak penting ..

Hurm .. Ramadhan patutnya kita berjimat tapi aku rasa ramai lagi sangap .. Masuk Syawal, ramai garu kepala .. Hujung tahun,

" Bossssss , bonus takde ker ?? Anak nak sekolah nanti nehh "

Kata duit takde tapi belanja kalahkan kalahkan jutawan ... Hurm ..

Published with Blogger-droid v1.7.2

You May Also Like

15 comments

  1. sogo kan slalu je buat sale...huhu

    BalasPadam
  2. kelakar la abg ben nie..anis jarang shoping baju jalan awal awal..salu shoping time sehari dua nak raye..weee

    BalasPadam
  3. pehh dari 2 hari lepas abang BEN.. KL dalam sejarah tau jem macam tu skali sampai tak menang tangan terima repot eksiden.. sehari 500 repot.. memang dalam sejarah betul.. pasal sale kat SOGO je? adoiii bole mereka bersesak2 dalam tu ye? sanggop soping punye fasal.. sabo jelah

    BalasPadam
  4. normal la tu.. lagi2 orang perempuan. semua kena fikir, tambah lagi degan persiapan raya..

    BalasPadam
  5. semalam lagi ramai ben......
    semalam lagilah member sale.....ish-ish

    BalasPadam
  6. Sogo buat member's day only ker?

    Hurm... naper I tak dapat updates dari Sogo ek?


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] MRT Logo Contest:  Hadiah Utama = RM10,000!

    [U] PM = Prime Minister = Menteri Perdana

    [U] Jangan marah-marah, nanti kena jual!

    BalasPadam
  7. skrg memng camtu..
    duit sentiasa tak cukup..
    mcm mne kalo x pndai merancang..

    BalasPadam
  8. orang melayu katakan.... agama tuntut lain dia buat lain...

    BalasPadam
  9. murah rezeki sogo..madrasah jugak yg nak roboh takde orang nak waqafkan harta :)

    BalasPadam
  10. mestilah kena shopping awal awal. nanti tinggal yang tak lawa pulak. yang lawa sume da kena cekup. duit cukup2 makan pon diorg tak kisah. tolak tepi je kot. yang penting dapat barang lawa. hehe

    BalasPadam
  11. shoping awal2 sbb nnti budak2 cepat benar nak berbuka sbb penat

    WOI LAMPU MOTOR PUN NAK CURI KA??

    BalasPadam
  12. Antara sebab duit cepat habis...
    Tak cukup amalan?..
    Errr....
    Betul ke?..

    Bila lelaki dan perempuan mengGEDIX

    BalasPadam
  13. kannnnnnnn...ramai melayu dr cina..cina xpndang sgt S A L E ni..diorg rasanye rela pakai baju koyak2 dr mmbazir..sbb tu berkepon duit..

    BalasPadam
  14. sudah hampir 2 thn x jejakkan kaki ke SOGO...walaupun dlm hati nie nie nak sgt pergi

    BalasPadam
  15. ini kelakar. ahahha. sama macam kakak saya ja ni. belum mula puasa..baju raya dh beli...alasan..takut stock habis. gehehhe

    BalasPadam