Antara dua dunia ...

by - Julai 25, 2011

 

image Sat... kata lagi 2 bulan nikah ?

RM12 juta untuk persandingan mereka.. Alhamdulillah.. Semoga berkekalan ...

image

Kumpul dana untuk Palestine > SINI

You May Also Like

49 comments

  1. untongnya artis sekarang, kawin pun ada yang sanggup sponsor. moga perkahwinan berkekalan

    BalasPadam
  2. aah dengar khabar lagi 2bulan tapi napa bergambar 2inci? xD

    BalasPadam
  3. huhuhu..semoga bole amik sikit duet kawen tu p dana palestin tu...aiyoookk~

    BalasPadam
  4. ben..
    orang kampung daku tu,,
    hehehe.. bak kata orang kampung ayu dlm Fb.....5 generasi felda pun tak mampu nak kumpul 12 juta.. heheheh

    rezeki mereka

    BalasPadam
  5. moga kahwin dapat berkat dan berkekalan.. biar bersederhana.. kalau membazir dan menunjuk2..Allah tak suka..

    BalasPadam
  6. ermmm tah lah...tak jaga lansung perasaan bekas isteri atau anak-anak...nak kawin ...kawin jer lah...tak perlu nak publisiti sangat

    BalasPadam
  7. tu gambar amik masa tgh bertunang ke..??? Belasaha je la labu

    BalasPadam
  8. saya nak cakap apa ek??ooo...mereka sangat beruntung (untuk perkahwinan itu), diharapkan juga kita BIJAK berfikir kan kan kan...Kepentingan kadang-kadang membelakangkan kebajikan sosial si kaya..huhu

    BalasPadam
  9. Mendalam maksud entri nie walaupon cuma ada dua gambar dan sepatah dua kata.. :)

    Kalau ada rezeki yang berlebihan salurkan sedikit kepada yang memerlukan.. :)

    BalasPadam
  10. setakat sponser tak perlu ler nak heboh. kalau nak harapkan si bakal suami? sendiri mau fikirlah. cian kat anak2 dia yg melihat gambar nih.

    BalasPadam
  11. apa kata 12 juta tu bg kat rakyat malaysia yg miskin atau smbgn kat mangsa2 perang Palestin,Iraq , Afghanistan n so on.Kalau tgk dorg berkemampuan utk buat majlis dgn duit sendiri..tp dah rezeki nak kata ape,mgkn hati penaja x terbuka utk bantu org miskin lagi.doa2kan.

    BalasPadam
  12. 12 juta? tertelan air liur....
    taja ker jual????

    semoga perkahwinan berkekalan
    arap Norman boleh settlekan nafkah anak2 dia dan duit hantaran yang tertunggak dgn abby...

    BalasPadam
  13. gambar aje dah bawa maksud yang sangat mendalam...

    BalasPadam
  14. arghhhhhhh..*hentak kepala kat dinding*..hehehehhe :D

    BalasPadam
  15. eeeeeeee x sukanyaaa aku Memey tu..gedik's...

    ermm tp nk wat cmne kan rezki dn jodoh dia..tp kang tkt jd mcm sejarah Erra jek..kawin berpuluh ribu ratus habis..last2 _______.

    tp aku sukaaaa baju dia tu arghhhhhhhh PEPELLLLLLLLLLLLL laaaaaaaaaaaaaaaaa ....

    BalasPadam
  16. fuh.. tak terkata-kata.. 12juta.. orang lain ada yg tak cukup2 kumpul duit nak kawin, ini terlebih lak, haha..

    SALAH GUNA FACEBOOK EVENT - RESPON PENGGUNA\http://nashfahrenheit.blogspot.com/2011/07/salah-guna-facebook-event-respon.html

    BalasPadam
  17. membazir je.. iskh iskh.. baik duit tu g gym kan.. he he

    BalasPadam
  18. aminnnn..semoga mereka temui kebahagian dan kekal hingga nafas terakhir

    teringat kisah perkahwinan erra fazira dengan yusri kru..besar besaran...ermm..tapi jodoh tak panjang..bercerai pon besar besaran jugak...

    BalasPadam
  19. hutang kawen dgn abby dulu da bis bayar blum????

    nyampah!

    BalasPadam
  20. uiyooo 12 juta tuuuu....dasyat...dasyat..

    BalasPadam
  21. moga dia salurkan sedikitlah duit tu ke dana Palestin tu! lebih berkat perkahwinan tu...

    BalasPadam
  22. elok ke buat majlis berlebih-lebihan? hurm apepun smoga berkekalan...

    BalasPadam
  23. kalo harga kahwin da RM12 juta,harap2 dua org artis hidup bsama samp menuju maut..

    BalasPadam
  24. kita dah baca dalam harian metro td hmm n pnah terjumpe dgn memey ni in person..hope diorang berdua berkekalan lah..=)

    BalasPadam
  25. artis malysia..senang kot nk dpt sponsor..tapi bila berlaku bencana..fikir2 lh..

    BalasPadam
  26. slm...jgn kawin berjuta2 heboh satu Malaysia tapi sekejap jer nanti kuar statement nak cerai plak buat besar2 jugak...x payah la nak menunjuk2 k...:)

    BalasPadam
  27. semoga hubungan mereka diberkati dan berkekalan.arap2 si norman tu tak wat perangai da..huhu...

    BalasPadam
  28. emm..kenapa perlu membazir ??
    yang penting akad nikahnya..
    mungkin ni rezeki diorang..
    tp bg ninie, kalau dah sampai 12 juta disponsor hanya untuk majlis perkahwinan, dah macam membazir lah pula..
    sedangkan islam menggalakkan kesederhanaan dalam segala perkara yg kita rencanakan..

    apa pun, congrats lah tok bakal mempelai, moga bahagia hngga akhr hayat..

    BalasPadam
  29. takkan 12 juta untuk wedding??? gile ape yg nak sponsor diorg ni??? isssshh tak kot...

    BalasPadam
  30. sebaik2 perkahwinan adalah yg rendah maharnya dan majlis yg sederhana....lau mcm ni la gahnye perkahwinan depa berdua..semoga berkekalan hingga akhirnye..nanti nyesal tak sudah

    BalasPadam
  31. rezeki. org dah sponsor terima je. takpayah ungkit soal nafkah & anak.

    Btw abg ben, awat 1 entri 1 page..huhu

    BalasPadam
  32. tajaan perkahwinan sampai 12 juta memang sia2 la kalau kawin pun x sampai dua tahun..huhu..tunggu dan lihat saja..bukannya nak mendoakan mereka berdua tu x kan bahagia tapi ingatlah,apa yg sudah korang berdua buat aniaya kat atas dunia ni tak mustahil perkara tu akan berlaku balik kat diri korang..harap dia x abaikan anak2 sudah la..tu yg penting..

    sori.. emo lebih..hehe

    BalasPadam
  33. sponsor itu sementara....harap perkahwinan mereka tidak....

    BalasPadam
  34. alaaa...spons je pon..an..an..heee..ape2pon, moga berkekalan even tho' xsuker pasangan nih...

    BalasPadam
  35. tak tahu nak cakap...Semoga Bahagia ler hendaknya...Jangan Jadik Cam Yusry Dan Erra Fazira...Majlis bukan main gempak...kawin 2 atau 3 tahun dah emmmm...Fikir-fikirkanlah....

    BalasPadam
  36. haishh dunia.dunia...semoga berkekalan lah nyer..jgn hanya bkhwn utk tempoh 12bln o 12thn...

    BalasPadam
  37. nk kawen lg 2 bln tp gmba mcm bru pas kawen smlm..jg la batas pergaulan sblm kawen..

    BalasPadam
  38. 1st of all, Alhamdulillah mereka nak menuju ke alam perkahwinan. Semoga lepas diorg berkahwin ni akan lenyaplah segala kontroversi hendaknya. Secara peribadainya sya memang kurang berkenan dgn 2 org ini. Bkn tak suka melihat mereka bersama.. Siapalah sya utk menidakkan jodoh ketentuan Allah SWT ni. Secara positifnya mmg mereka berdua ni mmg layak bersama. Kita semua tahu

    'Perempuan/lelaki yang baik hanya untuk perempuan/lelaki yang baik' so rasanya mmg secocoklah mereka berdua nie. :)

    Diharapkan lepas mendapat tajaan berjuta-juta ni diorg akan kekal bersama hingga ke akhir hayat.. Tuah diorgla kan dpt tajaan juta-juta. Jgn nnt majlis kahwin juta-juta, hidup bersama tak sampai pun juta-juta minit...

    p/s: adalah lebih baik diorg sedekahkan duit juta-juta tu kpd yg lebih memerlukan... :) renung2kan...

    BalasPadam
  39. tak paham, pasal artis kawin banyak je sponsor
    sorang curang sorang perampas
    zZz... -.-

    BalasPadam
  40. pergh..bia betik 12 juta?
    gilo pe..huk3~~~~
    macam anak raja yg kawen

    BalasPadam
  41. ada 1 soalan. kenapa orang2 femes, terkenal ja yang ditaja. tapi orang2 biasa, miskin tak pernah dijeling pun?? orang kaya bertambah kaya, orang miskin, bertambah miskin..

    BalasPadam
  42. pergh. keje 10 tahun pn blum tentu dpt kumpul 12 juta. beruntung :)

    BalasPadam
  43. buleh g mekah 40 kali dah tu duit tu hurmmm .. semoga berkekalan lah wahai artis2 ~ BINAlah kebahagiaan mu melebihi harga persandingan mu

    BalasPadam