"Argkhh... mengapa begini ?? "

by - Julai 25, 2011

 

Hurm.. pelik menyelubungi diri... tengok jam ... 7.50 pagi.. lokasi... pejabat ???? Dah sampai pejabat ??? Sepanjang 5 tahun ini , di waktu ini aku berada di stesen lrt .. menunggu dan menunggu untuk berasakan menaiki lrt ... Jika tak , lewat menanti aku ..

Rasa tak best sungguh.. hahaha.. Ini namanya tidak bersyukur ! Satu ketika dulu aku senantiasa merungut kepenatan , berebut , berdiri untuk ke pejabat .. dan Allah mendengar rintihan aku itu tetapi aku pulak merindui saat saat itu ..

Haih... manusia manusia.. Bagi itu tak kena.. bagi ini tak kena.. Ada saja yang kurangnya ... Pagi ni , dah g keje dengan siap bersarapan pagi di rumah.. Wife rajin masak pagi ni .. Alhamdulillah.. Tapi tu la.. kalau dulu tak makan pagi , pastu berjalan kaki , perut rasa selesa gila.. tapi kelaparan la kan ? heheh.. Sekarang tidak lagi.. pon tak puashati lagi !!! ARghhhhhhh...

Astagfirullah al'azim .. Kufur nikmat aku nih .. biarkan segalanya berlalu , Ben .. Yang sudah tu sudah .. jadikan kenangan .. jadikan kenangan terindah .. jadikan satu tanda syukur yang mana kau tak perlu lagi berdiri , berebut dan paling penting , penjimat beratusan ringgit !!!

You May Also Like

13 comments

  1. KAN DAH CAKAP
    COMFIRM RINDU ERL NGAN LRT SUME
    HUHU
    OK LA TU
    DAH BIASA SUSAH
    SKANG MERASA SENANG LAK

    BalasPadam
  2. penjimatan beratus ringgit tu yang masyuk! hehe.. bila dah selalu rasa susah sebab jalan jauh dan belanja lebih untuk ke pejabat, tibe2 lak dapat dekat, mesti rase bahagia kan? sebab tu tuhan uji kita dengan perkara-perkara susah dulu, jadi bila dapat nikmat walaupun sedikit, kita akan rasa sangat bahagia. hehe.

    SALAHGUNA FACEBOOK EVENT. ANDA BANGGA?
    http://nashfahrenheit.blogspot.com/2011/07/salah-guna-facebook-event-anda-bangga.html

    BalasPadam
  3. ini pasal sudah terbiasa la ni..bila buat benda baru..rasa lain je..lama2 ok la ben.haha

    BalasPadam
  4. bersyukur dengan apa yang diberikan,
    bersyukur dengan apa yang dikurniakan,
    kerana dengan izin dari-Nya kita dapt merasa kesenangan..

    BalasPadam
  5. allhamdulillah... rezeki tu...

    BalasPadam
  6. kena cuba biasakan la dulu..lama2 nanti OK la tu abg ben..baru lagi mmg rasa kekok sikit sebab da terbiasa dgn yang lama dulu...

    BalasPadam
  7. Syukur dan syukur dan syukur lagi ye..

    BalasPadam
  8. Mas pun pernah rasa keadaan macam ni masa office pindah dari KL ke Putrajaya! memang rindu saat2 berulang alik tu!

    BalasPadam
  9. jangan kufur nikmat yang diberi percuma...

    BalasPadam
  10. bersyukur apa yang kita jalani sekarang

    BalasPadam
  11. hari tu selamat tinggal erl/lrt...hari nie ku rindu erl/lrt..hahahaaaaa :)

    BalasPadam
  12. slm... alhamdullilah bersyukur padaNya kerana nikmat yang diberikan...:)

    BalasPadam