KHAIRUL FAHMI - Lho jangan main main sama gue ya !!

by - Julai 28, 2011

 

Haaa.. ni amaran awal ni !! Semangat rakyat Malaysia aku tengok dah mengalahkan mereka yang nak g berperang .. Ni baru bolasepak.. Kalau perang betul betul , aku tak tau la camana kan ..

Jadi , wahai Incik Penjaga Gol .. saksikan video ini dulu yer dan fikir masak masak nanti sewaktu menjaga tiang gol kita tu .. Kang ada gak baling mercun dari tempat duduk penonton tu..

Tolong jgn wat gini !

Aku tak larat dah nak tunggu World Cup akan datang .. hahaha.. sekurang-kurangnya , bila berdepan dengan pencabar yang boleh makan lebih lagi cam Singapura yang berlagak tuuuu ( elee... tu pon sbb ada pemain import ) , kita berpeluang besar ..

Maaf sahabat dari Singapura.. ini perang psikologi jer .. hehe.. Kita tetap bersahabat.. Sekadar sukan jer .. Abis game , abis la kan .. Takda berdendam dendam pon.. kan kan ?

You May Also Like

34 comments

  1. aku sokong singapore ben...haha

    BalasPadam
  2. LOL! silalah jgn buat begitu ya penjaga goal mesia

    BalasPadam
  3. dah bersiap sedia nak p stadium malam ni

    BalasPadam
  4. yer malaysia boleh! jinak kn singa wahai si harimau..^^

    BalasPadam
  5. khairul fahmi main eh malam nie?bukan sharbini alawi eh?(eh betul ke aku eja nama die nie?)

    walau sape pon keeper die abang ben, aku tetap berkobar2 tengok diorg lawan..tp depan tibi je lah..hehe

    BalasPadam
  6. harap malaysia menang la sempena besday saya yg ke 34 hari ni..haha..aminnnn..... :)

    BalasPadam
  7. lho maen2 nanti gue bagi leser...hahaha

    BalasPadam
  8. harap incik penjaga gol tu belajar dari kesilapan dia yg lalu... jgnlah boloskan gol ye!

    BalasPadam
  9. hahaha....m'sia jgn la bt cmtu....buat lawak je....ishhh..morning semua... =D

    BalasPadam
  10. adehhh... tersenyum tengok. malu seumur hidup ni..

    BalasPadam
  11. kita sokong pasukan kita...Malaysia Boleh...

    BalasPadam
  12. slm pagi yg ceria utk bro BA dan kawan2 semua!!!yearghhh hepi bday to mrs yie juga!

    jom layan lirik lagu "seksis" versi malaysia boleh!!!

    http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/07/semangat-malaysia-boleh-bersama-lirik.html

    BalasPadam
  13. sangat berharap Malaysia menang lam ni... Mudah-mudahan.. Aminn

    BalasPadam
  14. mlm ni jgn jadi loser la...

    BalasPadam
  15. Malaysia kan harimau malaya... spesis jarang ditemui.... Setakat singa jer.... makanan je la..

    BalasPadam
  16. video ke tu? xleh view isk

    hidup Harimau Malaya!!!

    BalasPadam
  17. sila jangan tido ye keeper.. hahahaaha ^^

    BalasPadam
  18. haahhahaha harap2 buat mcm yang keeper last tu buat..terus golll hahahahahhaa

    BalasPadam
  19. sokong penuh malaysia menang mlm ni 3-0

    BalasPadam
  20. Risau gak Khairul Fahmi buat hal malam ni. Lagi2 skg dia tgah krisis dengan tunang dia! Ape2 pon, malaysia boleh! Tak sabar g stadium!!

    BalasPadam
  21. En ben dtg stadium la...hehe

    BalasPadam
  22. BRO BEN : kita dalam MALAYSIA ni ada macam² lah...ada kijang, penyu, seladang, singa utara, dan pelbagai lagi..bila disatukan, menjadi lah HARIMAU MALAYA!!! kita lebih hebat berbanding SINGA!!! oooooooOOOOOoooo MALAYSIA!!!!

    BalasPadam
  23. hahahahaha..haih maklum lah kan ramai cite pasal dia skg nie, jgn dia buat mcm tu sudah laa..Malaysia boleh!

    selamat pagi abg ben!! selamat pagi semua!! :)

    BalasPadam
  24. yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~ heheeheheheehhehe

    BalasPadam
  25. hahahaha adeh ni kelab mana la niii?? bongok gilerr keeper mcm tu..adeh..jgn la keeper mesia jd sengal gitu..mmg kena baling bom je nnt =.=

    BalasPadam
  26. Malaysia kena gol 4 bijik ini malam Abg Ben..pastu semua kumpul depan pintu gol..Singapore sepak je, takkan gol..hoho

    BalasPadam
  27. oh can't wait for the match! :)

    BalasPadam
  28. adeh...abg ben..suruh itu golie tangkap kupu kupu lagi baik..hahahaha

    BalasPadam
  29. mudah-mudahan KFC boleh fokus! yeahhh! hidup bola malaysia.. semangat seyh,...

    BalasPadam
  30. bukan keeper saja.. defend pun elok2..

    BalasPadam
  31. sepatutnya malam ni dah blh gi stadium, tapi hampa tiket kehabisan semalam,.. tengok kt tv je lah,. tv1 ada tayang perlawanan ni

    BalasPadam
  32. aku dah siap ponteng kls mlm ni nk tgk mesia,,kalau apek wat cm vid tu,aku sembelih dia!haha

    BalasPadam