" Terasa ke ? Maaf la yer .. "

by - Isnin, Julai 11, 2011

 

Wah... adeh.. .. aduss.. ahakss.. hehe... terasa ke ?? Maaf la  yer.. hehe.. bukan kehendak fikiran ku ini.. Ada sahabat blogger ni tanya aku , ada tak aku buat satu entri bla bla bla ni ? Oh , sudah semestinya ada kerana aku diminta buat satu entri untuk mengutarakan pendangan aku terhadap masalah dia ..

Maka aku pon tanpa segan silu pon buatlah memandangkan isu tu pon ada kaitan dengan aku.. Yang bestnya entri tu dah berkurun dah dalam blog aku tapi dia terasa sekarang ni ?

Apa yang aku tulis dalam entri tu adalah masalah yang berlaku dari tuk nek kita tu haa.. sampai sekarang ianya tetap menjadi masalah harian , mingguan dan juga bulanan ... Takkan selesai punya selagi kita punya NAFSU ..

Entri aku ni biasanya berkait rapat dengan dunia realiti kita .. Kalau orang tanya aku , aku takkan nak bagi jawapan dalam tu .. aku umumkan agar semua boleh memberi pandangan dan pendapat masing masing.. Kalau antara aku ngan dia je , maka dia akan dapat jawapan dari satu mulut .. bila aku buka begitu , pastinya ramai akan memberi buah fikiran masing masing ..

Jangan risau , aku tak pernah letak nama mereka.. Takkan la aku nak aibkan dia lak kan ? Hurm... aku pon leh pikir gak ...

You May Also Like

11 comments

  1. tiada maaf bagimu ke?? sedang Nabi ampunkan umatnya...hehehe

    BalasPadam
  2. entri lama2??? macam terasa2 je
    adehhhhhh

    BalasPadam
  3. satu tindakan yg baguskan Ben...tak perlu nak mengaibkan orang, tak ada apa yg kita dapat selain dosa...

    BalasPadam
  4. :D

    ye.. xleh nk mengaibkan org..sindir2 cukup la hehe

    BalasPadam
  5. saya banyak terasa dengan entry ben... tp take it professionally..saya ubah apa yg negative ke postive. ben bukan tuhan saya. tapi , saya jenis yg boleh ditegur..sbb tu saya terfikir sejenak.

    BalasPadam
  6. amboi, lama punya hal pun boleh terasa ke? hurmm

    BalasPadam
  7. tu la fungsi entri dan blog... kita menulis untuk buka mata semua orang...

    BalasPadam
  8. sebenarnya tak kira entri lama atau baru,kita menaip hanya utk berkongsi dan ambik ikhtibar kan ben.siapa saja yg baca dan rasa diri mereka terkait...mungkin akan terasa.tp mungkin itu kebetulan.1001 macam cerita dlm dunia ni ada persamaan dgn kita.

    BalasPadam
  9. bagus en. ben.. :)

    Cuba untuk tidak mengaibkan nya dgn tidak mendedahkan identitinya.sangat berhikmah.

    Mungkin entri tu dah lama then dia baru terasa sekarang,bagus jugak dia perasan at least dia dapat berfikir sjenak apa yg dah dia lakukan.Kita sbgai sahabat blOgger ingin yg terbaik utknyer kan.?

    BalasPadam
  10. puas dah mama nak fahamkan tp kan x faham.. tp bila tengok komen orang oooooooooooooooow.. tp orang tau gak kalu ada clue sikit2 sbb n3 en ben nieh popular maa

    BalasPadam
  11. kenapa terasa ye...patutnya terima kasih kat Mr Ben sbb tolong bagi nasihat kat dia tau...

    BalasPadam