Doa ku buat mereka ...

 

" hurm nie kisah mase arwah mak aku baru meniggal dulu la..biase la kan..baru ninggal..semua jadi celaru..ayah aku lak jenis pendiam sikit tau..ngan family arwah mak pon ayah aku xbnyk cakap..so bile mak dah xde ayah aku jadi segan segan sikit la ngan family mak..ape ape aktiviti ayah aku xna involve..ayah aku selalu bg alasan..keje lah ape lah..tp mmg xdinafikan..sejak mak aku pg..ayah aku jadi cam org hilang arah..ayah aku kan pendiam..so ape ape yg dye rase dye pendam and simpan dalam..so lepas mak aku xde..ayah aku selalu wat OT..keje Telekom kan..OT manjang..nie salah satu care ayah aku na elak dari dok umah and bersedih..aku tau ayah aku sedih..cume ayah aku xna tunjuk.."  sambung kat SINI

Terima kasih dan segmen ditutup ...

7 ulasan:

  1. cantik sgt isteri dia ni kan? untung salleh yakob. Ashraf muslim ada? hehe

    XOXO, Chempaka Sari.

    BalasPadam
  2. huhu... walaupun segment kali ni susah sikit. Tapi mendapat sambutan juga. Bagus Mr. BEn syabas.

    XOXO, Chempaka Sari.

    BalasPadam
  3. Sejak kebelakangan ni, selalu jer terlepas nak hantar segmen..kenapa yer..huhu..

    BalasPadam
  4. Semoga ayah Ben bertambah damai hidupnya selepas ini.

    BalasPadam
  5. erk...

    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/orang-atas-boleh-diam-tak.html

    saje je hehe

    BalasPadam
  6. sudah terjah smuanya..tiba masa nk tido

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009