Isnin, 31 Januari 2011

Aku tak marah ..

 

Kalau cinta katakanlah
Tidak aku terus gelisah
Kalau diam mana kutahu
Aku takut ku kan berlalu pergi darimu

Kalau benci lepaskanlah
Tidak aku tidak marah
Kalau diam siapa yang tahu
Kalau begitu tak mungkin aku terus menunggu

Tiada guna diam saja
Berterus teranglah segala
Kini masa dah tiba
Cinta tak perlu pura-pura

Kalau cinta katakanlah

ku tak mau terus gelisah
Kalau diam tak ku tahu
Mungkin aku pergi berlalu
Lepaskanlah kalau kau benci
Tidak sekali ku marah pada mu
Ku tak marah

Lepaskanlah ku tak marah
Lepaskanlah ku tak kisah

Cinta tak perlu berpura-pura
Kau pun tahu
Tak perlu pura-pura

Aku tak mahu berpura-pura
Engkau pun tahu aku tak marah

Nyanyian : ARROW

5 komen :

Pezol Stylez berkata... [Reply to comment]

so sweet.....hehe

... berkata... [Reply to comment]

as salam..
er..macam lirik lagu je ni?
pernah dengar kat radio 7 tahun lepas?

tak ingat

o_o"

ni tujukan kat siapa ni?huhu

rieyana ynn berkata... [Reply to comment]

best lagu ni...zaman2 sekolah dulu...;d..sampai skrg owg masih dgr...;d

qasehraihan berkata... [Reply to comment]

kalau arrow saya suka lagu nih..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/01/sendu-dihatimu-rindu-dijiwaku.html

DiriKu berkata... [Reply to comment]

memang best la bro!! :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI