Rakan-rakan sekalian ..

by - Januari 26, 2011

 

Aku baru terima mail di Facebook dari seorang rakan .. Hurm...  Beliau juga seorang blogger seperti kita .. Menurutnya ... erm.. apa kata aku copy paste je la kata katanya .. ok ?

"adik aku ada ketumbuhan dalam kepala dia.. baru tau semalam... minta tulun bro doakan kesihatan adik aku jer... itu jer... aku sedih.. aku risau... sebab ketumbuhan tu besar... nak kena operate... macam-macam aku pikir.. aku cuba taknak pikir yg bukan2... cuba aku berharap.. doa dan solat hajat dari kawan-kawan untuk kesihatan yang baik untuk adik aku.. itu sahaja... terima kasih sgt2 bro... atas doa bro..."

Hurm... untuk lebih lanjut .. boleh baca entrinya di sini .. Sama samalah  berdoa agar adik rakan kita ini selamat menjalani pembedahannya nanti.. InsyaAllah ..

You May Also Like

19 comments

  1. semoga adik dia selamat . amin .

    BalasPadam
  2. apa2pun, harap adik dia selamat1 buatlah yang terbaik untuk membantu dia .... amin!

    BalasPadam
  3. sy mendoakan yg trbaik utk mereka..Amin...

    BalasPadam
  4. Semoga Allah permudahkan segalanya..
    Amin..

    BalasPadam
  5. semoga adik dia selamat menjalani pembedahan.. amin..

    BalasPadam
  6. smoga adik beliau selamat.. amin..
    abg ben minta kebenaran nk cilok sikit entry ni tuk hebohkan kat rakan2 bloggers yg lain

    BalasPadam
  7. semoga semuanya selamat & operation berjalan dengan lancar..amiinn..

    BalasPadam
  8. YA ALLAH...Smoga Engkau sentiasa memberi kekuatan dah kelapangan dada kepada Hambamu yang sedng KAU duga ini...

    Mudah2han segala2 berakhir dengan kegembiraan.Amiiinnn...

    BalasPadam
  9. Insyaallah....semoga semuanya selamat...
    Mungkin Allah nak menguji dia...

    BalasPadam
  10. Comel kembar 3 header dia tu...semoga adik dia sembuh dan dipermudahkan urusan..amin...

    BalasPadam
  11. Terima kasih atas bantuan ini... moga Allah Rahmati Bro... Amin...

    BalasPadam
  12. harap-harap adik dia selamat...

    BalasPadam
  13. same2 la kite berdoa spya tiada beraku pape kat adik die.

    BalasPadam