GEGAR BLOG : Pemenang soalan 5

by - Januari 27, 2011

 

image

Tadaaaa.... dapat prepaid dan juga hamper bernilai jutaan ringgit ! Acah je... Prepaid bernilai RM30 dan sehelai baju kanak-kanak yang ditaja oleh En.Shahazrin (blog) .. Haaaa.. Sapa punya gambar ni ??? Si suami atau isterinya kah ?? Mari kita tekaaa... sapa yang kenaaaa... heheheh... Si isterinya laaaa... kan kan ... Blog sapa ???

http://deejaywani.blogspot.com/

Tadi dia cakap kat aku , kalau dia menang , dia tak nak hadiah.. dia suruh aku je amik .. Betul ni  ??? Call awek pon best nih... Nak call sapa ehhh ... hhahaha.. Ye .. aku tau.. aku dah kawin .. Ala, dah kawin tak leh ada awek ke ?? Oo... tak leh ek... satu pon tak leh ???  Yelaaaa... yelaaahh.. aku tau.. aku tak leh membahagikan kasih aku ni kan.. apa nak buat .. old man white coffee house ...

OK laa.. buat pemenang dan juga peserta yang mencuba nasib.. Tahniah dan terima kasih.. jgn risau.. esok kita cuba lagi ..okeh ?

You May Also Like

13 comments

  1. thniah buat pemenang

    klu hg x nak bg kat awang la ek hehe

    BalasPadam
  2. saya pon nak gak, tengah berkira2 nak topup nih...hehehe

    BalasPadam
  3. asal la SJ x perasan ade segmen ni.. ala..rugi tol

    BalasPadam
  4. tahniah utk pemenang...rezeki anda

    BalasPadam
  5. hihiii...tenkiu BA dan jugak penaja!

    x sangka ubat stress petang tadi membuahkan hasil ghupanyer...ahaha

    BalasPadam
  6. Tahniah kepada pemenang!
    Argh! Arol lambat beberapa saat jek. :'( Takpe, cuba lagi soalan 6 nanti.

    BalasPadam
  7. @Aku Ibu Muda

    ha, kan dah menang tu..hehehe...tahniah2~

    BalasPadam
  8. tahniah....topup topup kalau xnak kasi kat shida

    BalasPadam