Selesai buat sementara ...

by - Januari 27, 2011

IMAG0323

Isu parking kat stesen ERL Putrajaya yang aku bangkitkan pada awal tahun nampaknya menampakkan hasil... Sebenarnya sehari selepas tu , tiada bayaran dikenakan .. Katanya ditangguhkan sehingga satu masa yang akan ditetapkan ..

Aku semalam ada g belek papan tanda kat situ.. RM1 setiap jam berikutnya .. huhu .. Masak ! Kalau dia parking sampai tahun depan??  Maunya balik dia garu kepala ..

Apa pun , terima kasih kerana menarik balik buat sementara waktu ... Bukan apa ... dah la diorng tak bertanggungjawab sekiranya apa apa terjadi pada kenderaan yang parking kat situ padahal dikenakan bayaran.. pergh... mana bleh kan ? tak elok la itu macam bang ..

Tak larat naik erl dan lrt.. godaan terlalu tinggi... nak beli motor je la.. Ada sapa nak jual honda cup lampu bulat ??

You May Also Like

17 comments

  1. meh sini ade honda lampu bulat.klasik punyer..hehe

    BalasPadam
  2. ERL mahal nak gi KL sentral 9.50 sen..baik naik motor...

    BalasPadam
  3. ben..
    klo dekat2 gerak naek moto je..
    senang.. x jam.. jimat minyak..
    yang penting xyah menunggu..

    putrajaya pon bleh tahan gak bz mse abes pejabat.. dengan orang balik dari alamanda lagi..
    pegawai-pegawai kerajaan..
    sesak jugak kat situ..

    ape lagi..
    ben gi la tengok2 dekat mudah.com
    cari moto yang berkenan..
    hehehe

    BalasPadam
  4. err kalao lampu liplap boleh abg ben
    hahaha nek beskal je . hex

    *dorang ni mmg x patut oh .

    BalasPadam
  5. TAHNIAH TAHNIAH AANG BEN ASHAARI^^ BHAHAH..

    GILA SAVING ABANG BEN ASHAARI NI. SIAP NAK BELI MOTO HONDA CUP JE.. HEHEH...

    NAK BAGITAU DORANG LA, SURUH CHARGE BALIK.. DENGKI NI ^^

    BalasPadam
  6. Honda cup lampu bulat?Kelakolah En Ben.

    BalasPadam
  7. salam, motor cup lama tak ade tapi vespa lama ade....

    BalasPadam
  8. ye..saya ada motor tu..ambek je murah2 ben.dah siap cat pun.huhu

    BalasPadam
  9. a'ah..betul tu..tak adil kalau kita bayar tapi dia tak nak bertanggungjawab ke atas kenderaan kita..huhu

    BalasPadam
  10. a'ah..betul tu..tak adil kalau kita bayar tapi dia tak nak bertanggungjawab ke atas kenderaan kita..huhu

    BalasPadam
  11. alhamdulillah..
    sekuran-kurangnya selesi jugak kan..

    entry buat abgBen
    http://dayangdeno.blogspot.com/2011/01/ben-ashaari-dalam-rapi-magazine.html

    (^_^)

    BalasPadam
  12. wah,,luahan jiwa raga abg ben dpt perhatian nmpknye..
    kih3

    BalasPadam
  13. Kat umah wc ada honda lampu bulat..tapi syg nak jual..pusaka tu

    BalasPadam
  14. salam.if berkelapangan, jom join contest di blog sy... tq!

    BalasPadam
  15. bli superbike la bro... macho sket..hehhe.. meh tgk Sj.. ade buat list utk moto... tp xde harganya la...hehhee

    BalasPadam
  16. cek pangil tu honda nodoor :p

    BalasPadam