Suai kenal BLOGGER BARU : 1

by - Januari 31, 2011

 

Lama tak buat segmen BLOGGER BARU .. Kali n aku tampil dengan persoalan yg lbih serius. .. hehe.. Demi mendapatkan sedikit info ..

Ok.. jom kita tengok apa yang mereka tulis ..

  1. y u y u Z u l a i k h a
  2. Emas Putih
  3. Clara
  4. farhaniza azman
  5. JUNKO-EL-HIDA
  6. Lily Kamarudin
  7. Cik bEe
  8. farhaniza azman
  9. ..love cokelatcake...
  10. nazrul ashraff
  11. cutegurlzz93
  12. sicomot-comel
  13. Qaseh dalia adelia
  14. :: Little Kouru::
  15. iLa VaNiLLa
  16. Pembawa_Wacana
  17. cik Suka Suki@Atikah Latiff
  18. Cik Azizah

Amacam ? menarik ?? Nak join ?? Mai sini mai  .. ( link )

You May Also Like

12 comments

  1. tak tengok macam baru pon blogger2 diatas .
    semua nye gempak2 belaka. hehex

    *nak join jugekk .

    BalasPadam
  2. xleh nak join dah segmen bz skit hehe...pekabo bro

    BalasPadam
  3. Ramai member dot dr bro Ben...hee

    BalasPadam
  4. wahhhh.. cik yuyu 1st..
    ila pown ad.. yeay !

    BalasPadam
  5. hahahaha....jom baca2,,,,

    baru jugak la kot!

    BalasPadam
  6. baru sehari tak online, dah dua segmen dah.. haisshh.. melepas,.. on lagi tak ni.. baru nak join nieh... huhu

    BalasPadam
  7. saya masih baru lagi dalam bidang ni.Sila beri tunjuk ajar ye.. =)

    BalasPadam
  8. eik, qaseh pun ade? tu dah otai dah tu...hehehe

    BalasPadam
  9. tq abg ..
    sunah qaseh bukan otai lah tapi petai

    BalasPadam