Senyum BEN Senyum ..

by - Januari 28, 2011

 

Ahhh.. 3 jam je tidur ... pasti ngantuk kat opis nanti .. Tak pe.. ari ni lunch panjang.. Sebelum g solat jumaat , kasi tidur dulu ... Minggu depan pon dah cuti panjang ... hehehe.... lepak rumah atau jalan jalan ? Nak jimat ... duduk rumah ... Mau kasi abis duit , jalan jalan .. mana satu ?

Manakala projek hujung minggu , gathering SAHABAT BLOGGER di BERJAYA TIMES SQUARE ... G ke tak ? macam malas je nak g ni.. hurm... camana tu ? Haha.. ye laaa.. dah janji ngan budak budak tu .. Tapi kalau aku sampai pon aku sampai lewat tau ! Ni aku habaq awai awai .. jangan memandai tunggu lak.. hehe..

Minggu yang sukar.. sukar buat aku dan juga kehidupan aku .. Entahlah .. nak kata apa kan .. kadang kadang kita ketawa , kadang kadang kita menangis ... itulah kehidupan ..

Hurm... bersinarkah pagi ini ? Hanya masa yang bisa menentukan ... Apa pun selamat pagi buat anda semua , semoga hari ini membawa sejuta makna buat kita semua .. Hargai setiap saat yang tiba ..

You May Also Like

19 comments

  1. senyum selalu.mulakan pagi dengan senyuman.lagi-lagi di hari jumaat ni

    BalasPadam
  2. selamat pagi juga..
    semoga hari ini lebih baik daripada hari semalam..
    hujan~hujan~hujan~

    BalasPadam
  3. amin~

    senyum ye abg BEN..

    smoga hari ni lebih bermakna dari semalam.. insyallah~ :)

    BalasPadam
  4. Selamat Pagi Abg Ben!!
    Senyum seindah suria.. Lalala~
    Moga hari ini lebih baik dari semalam.. =)

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum dan selamat pagi Ben! Moga kita semua dirahmati Allah di pagi yang mulia ini!

    BalasPadam
  6. slmt pagi bro dan salam jumaat.kite tido 4 jam je.b4 gi keje sggh tanya khabar kawan2 dulu.Siapa rasa malas nak keje hr ni..jom baca n3 terbaru kite ye bro dan kawan2...

    http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/01/43-tahun-kerja-tanpa-sakitkorangboleh.html

    BalasPadam
  7. tqvm mr ben...belog sy ada dlm list tu...pasti sy senyum sampai petang hari ni...hehe

    BalasPadam
  8. slmt pagi incik ben,
    hav a great day!

    tenyum tikit. ^_____^

    BalasPadam
  9. hehe senyum je en.ben... hope semua akan berjalan dengan lancar ... permudahkan segalanya.. :)

    BalasPadam
  10. naper ben..cam sedey jer??...baca doa Nabi Yunus a.s...Insyaallah..

    BalasPadam
  11. hmmmmmm
    wahai burung kecil
    aku melihat kau sembunyikan esak
    dibalik lemahnya sayap yang ingin kau kepak
    lagak tegar kala berteriak
    "aku ingin terbang"
    jangan pernah menyerah
    .....KAU KAN KUAT.....
    salam pagi juga.....;)

    BalasPadam
  12. Senyum la~~ Lagu nasyid Raihan... Bro Ben..nak join header contest..hahaha Baru dapat header nih..

    BalasPadam
  13. senyum tu sedekah ben..
    thankx ben slalu bg nasihat..

    semoga rezeki ben mencurah- curah..

    BalasPadam
  14. Selamat pagi mr Ben and semua!!
    insyaallah, kita berdoa semoga Allah swt memberkati kita semua di hari jumaat ni.. :) *senyum*

    BalasPadam
  15. ruginye x dpt join.. aku balik kampung minggu ni.. :(

    BalasPadam
  16. nak g ke tak?nak g ke tak?hehe

    BalasPadam
  17. senyum seindah suria yang membawa cahaya~

    senyumlah dari hati, duniamu berseri~

    senyumla..senyumla...ahai cekmek molek...... huhu ;)

    BalasPadam