Kenapa aku tak nak main bowling di gath SAHABAT BLOGGER ?

by - Januari 30, 2011

 

Cerita tentang gathering SAHABAT BLOGGER lagi.. hehehe .. DIorg semua pakat main bowling tapi aku tamo .. pada mulanya laa.. Pastu mai la GADISTERBILANG.COM bersama buah hatinya .. Tak lama kemudian , KONG ( owner GENGBLOGGER.COM ) pon sampai .. wah ..geng best best ni .. hahaha ..

Si GT (Gadis terbilang ) ajak main bowling .. Hurm.. malas mulanya .. tapi dah dia paksa.. hahaha .. on je la ... aku ajak LOGORITHM , BORAK KOSONG , KONG dan SYIER layan sekali .. ok jer diorng ..

Aku mmg dah tau dah .. mmg dah tau dahhh .. pasti aku menang .. aku rasa point paling tinggi dalam semua tu kot.. hahahaha.. 184 wooo ... setelah hampir 4 tahun tak pegang bola bowling.. haha... Ala , baling lurus je tu.. hehehe ... Tapi ok la kan.. menang gak ...

IMAG0171

Klik je gambar tu jika tak percaya..  Nama aku bawah LOGO ( L ) tu haa.. haaa... kan kan ? Ujang nak lawan ngan aku ? Cait... tinggal la lu bro !!

You May Also Like

23 comments

  1. thniah la abg ben ashaari.. coz menang men bowling.. hahaa

    BalasPadam
  2. hahahaha ! dpt adiah x?? klu dpt leyh bg kt ila ckit..

    BalasPadam
  3. HBT NYE BRO....xleh nk challenge le cmnie...huhu

    BalasPadam
  4. pergh. terer. nasib baek x g td. kalo x,sah2 number top dari bawah. hahah.

    BalasPadam
  5. terbaik ar bro...
    IR jom lawan bowling ngn RR kite ajak BA gak...

    BalasPadam
  6. akikikiki..ble la..junko x turun..kalo junko turun en ben dah tentu bola bowling tue msuk lonkang lane sebelah..hahahahah

    BalasPadam
  7. mahu join jugak maen bowling....

    BalasPadam
  8. hebat la...hehe

    BalasPadam
  9. hye abg ben..next time blogger gathering ajak lah :)

    sarahata
    http://sarahata.blogspot.com/2011/01/top-100-bachelor-contest.html

    BalasPadam
  10. klu saya...jd penonton je kot.hu3...

    BalasPadam
  11. Uwaaaaa... lain kali tak nak ah main bowling! Memang tak reti langsung! I dapat last!!!

    Uhuk uhuk!

    BalasPadam
  12. erk tadi takleh p jep kalau tak champion bowl la den ekekekee....ayat mcm ye2 je hohohooo :p

    BalasPadam
  13. balingan ke 5 dah dapat 100 lebih..!! power! power!! ko baling bola bowling tu macam baling telur agaknya... tu yang bola jadi laju tu... huhuhuhu

    BalasPadam