Mereka juga telah diinterview !

by - Januari 30, 2011

 

Adoi... ramai gak join segmen ni.. Terima kasih kerana sudi memeriahkannya ...  :)

  1. ::contengan hati::))
  2. wanmardziyyah
  3. ||aLeaSaRa||
  4. Areef Ibn Naim
  5. Aidah
  6. Kuronofu91
  7. Aidah
  8. eezance
  9. wavex

Tamat sudahhh ...... TERIMA KASIH !!

You May Also Like

10 comments

  1. terlepas segmen kali nie..bila lah nak di interview betol2 nie..hehe

    BalasPadam
  2. yang aku punya tertinggal ke bro..penat den buat tu..hehe..

    ni sekali lagi bg link..

    http://wavewsa.blogspot.com/2011/01/jom-syok-sendiri.html

    BalasPadam
  3. tq..tq..ingat tak sempat tadi =.=

    BalasPadam
  4. alhamdulillah sempat join...

    seronok gak join segmen ni...

    nak2 masa nak publish entry masa dh nak tamat, terus bertukar jd lipas kudung, hehehe...

    tq terima penyertaan saya...

    BalasPadam
  5. as salam..
    wah~
    huhu..saya tak ter-sanggup nak bayangkan di interview oleh enche Ben Ashaari sendiri.

    tahniah kepada yang telah diinterview oleh 'beliau'.
    suka baca entri2 macam ni bila lapang ;D

    BalasPadam
  6. wah..
    thanks abang Ben..
    ingatkan tak sempat..
    yang lain pun menarik2kan

    BalasPadam