Di sebalik jendela SAHABAT BLOGGER 2011

by - Januari 31, 2011

 

Hurm .. episod akhir .. hehe... Aku berpuashati dengan perjumpaan yang kali pertama ini dibuat .. Aku sebenarnya dah berkali kali g gathering.. dan serius , aku tak minat nak g .. Tapi entah mengapa , aku leh terjoin lak g kali ni ... Mungkin kerana semua ahli SAHABAT BLOGGER sangat sporting atau aku semakin tua ??

Kehadiran HANNAN AL-QUDSEY ( anak murid no 2 ) , menambahkan keceriaan para blogger pada petang tadi.. Sebenarnya ramai lagi yang datang lewat .. Dan jugak kehadiran Heliza .. Tapi sayangnya aku dah balik .. cuba bayangkan kalau dia ada ??? aku kena pinjam tudung orang cover malu .. aku segan la ngan dia.. tak tau nape.. sbb mata dia kot.. hahahha.. guwau ..

Aku terpaksa pulang awal sebab nak ke KELANTAN ... ikut perjanjian , aku leh ada sampai kul 1 jer ... tapi terjebak bila ada 1tube.my tu .. haaa.. sbb leh rekod video gitu  ala ala youtube.. haa... G la usha.. best woo ..

Penutup.. aku balik dengan borakkosong .. hurm. ... selepas bersalaman dengan adik adik blogger .. Haa.. sapa sombong ?? Aku gak g cari diorg dan bersalaman .. haaa... kan kan  ? Jangan ingat tak balas komen tu sombong ..

Ok.. buat mereka yang hadir tadi di gathering tersebut , jika aku ada terkasar bahasa .. terlupa nak bergambar atau amik pic korang .. maaf yer.. aku dah cuba yang terbaik .. namun ada kecacatan juga.. aku kan manusia biasa .. korang pon begitu jua.. kan kan ?

You May Also Like

13 comments

  1. bro rugi xjumpa heliza..haha..

    BalasPadam
  2. biasala tu bro..kalau nak beramah mesra dengan semua agak mustahil la jugak..ramai tu..hehe

    BalasPadam
  3. Salute! Ben giler busy entertain semorang!

    BalasPadam
  4. kahkahkah...nakal la kamu ni bro..marah pula bini karang..tegur simata heliza :D

    BalasPadam
  5. as salam..
    ada heliza ke?
    huhu..kalau tak berada kat sini, dah boleh pergi.huhu..
    meriahnya

    lawak picisan untuk segmen ben ashaari

    BalasPadam
  6. hehehe ben dh nk balik.. lupe sesuatu .. ben patah balik.. seronok dpt tgk tgn kiri menari2 dkt kertas.. dia sign autograph tuk kite la.. hahaha
    tp hunny plg senyap la td ben.. mana ade tambah ceria.. malu je xde org kenal pun :(

    BalasPadam
  7. perrghhh...best2! cant' make it! ada tanggungjawab kat student...

    BalasPadam
  8. hahaha dapat gak amik gamba ngan abg ben !!!! :D

    BalasPadam
  9. hahaha dapat gak amik gamba ngan abg ben !!!! :D

    BalasPadam
  10. wah mmg makin meriah korang di alam nyata yea..syabas2..:)

    BalasPadam
  11. abg ben lupa nk snap pic ngan abg ben, padahal dah dok semeja dh pun...ish2

    BalasPadam
  12. abg ben lupa satu bende.. abg ben lupa nak belanja saya.. hahahahah

    BalasPadam
  13. muda2 sume yg dtg ye ben. Kalo kakchik dtg sure kakchik yg paling tua. Jadi KAKAK TUA la aku. Haha ..

    BalasPadam