@Padang Luas , Jerteh .. Terengganu ..

by - Januari 31, 2011

 

Kat rumah keluarga abang ipar aku .. G ziarah ayah mertua dia yang baru sembuh dari penyakit darah tinggi dia.. hehe.. Sama la kita .. huhu..

Penangan penyakit darah tinggi , jangan dibuat memain .. Kena jaga sungguh segala jenis makanan .. Kalau tak jaga , 'dia' serang .. mmg cari pasal namanya tu ...

Macam pernah aku cerita dulu , kenalan di pejabat aku meninggal dunia tanpa warning ... haa.. maksud aku , tengah solat terus pitam.. Koma .. tak lama kemudian , meninggal.. Punca , darah tinggi ..

Hurm... jangan sangka muda tiada penyakit.. Zaman sekarang ni , tak kira umur , kalau penyakit tu nak singgah , maka singgah la dia .. Kalau dah kena , nak menyesal pon tiada lagi ...

You May Also Like

20 comments

  1. SUSAH ORANG ZAMAN SEKARANG TAK ADA PENYAKIT

    BalasPadam
  2. eh....jerteh. tempat saya.
    sakit adalh ujian.=)

    BalasPadam
  3. betul tu, tgk ler byk betul kes sakit jantung dikalangan org2 muda...takut....

    BalasPadam
  4. betull... penyakit tak kira tempat... baby pon boleh sakitt

    BalasPadam
  5. yup2...btol2...sy sndri pon ade appointment doc mgu ni...sdih jgk bile ade skt ni...trase lmah n xd smangat je nk buat ape2...

    BalasPadam
  6. dah dekat tu dengan rumah CikWan..

    BalasPadam
  7. huhu..betul tu..risau dengan penyakit sekarang ni..tak kenal usia..

    BalasPadam
  8. abg ben..dekat dah 2 ngan umah sy..haha

    BalasPadam
  9. mak saye pon ade darah tinggi...
    waa...kene jga mkn...masin2 x bole yek...

    BalasPadam
  10. Jertehh kampung halamanku !!

    xsabaq nak jumpa bro esok nie !!

    BalasPadam
  11. Padang Luas..cukup Nostalgik utk saye hihi

    BalasPadam
  12. Kg Padang Luas, Jerteh tu kg kakchik la ben. la ... entah2 sedara. hihi ..

    BalasPadam
  13. kena jaga makan,tu yang penting,,

    BalasPadam
  14. Huhu.. menakutkan.. pape pun kena prepare..

    BalasPadam
  15. Encik Ben ! Nak tnye pendapat semua orang tentang Adil atau tidak. Hope encik ben dapat promosi ini. Thanks (:

    http://storysayeawakmereka.blogspot.com/2011/01/adil-atau-tidak.html

    BalasPadam
  16. jerteh??tak jauh dah tu..meh singgah umah meh..hak3

    BalasPadam
  17. risau gak dengan kesihatan mak saya...dia ada darah tinggi jugak...

    BalasPadam
  18. padang luas? mak sedara kat situ tu.haha. skarang kat abg ben kat mana?

    BalasPadam
  19. wah artis dtg jerteh ngeh2...bukan padang tuas ke abg cakap ari tu haha...eh silap2

    BalasPadam