Lelaki minta bantuan polis elak isteri kuat seks

by - Januari 28, 2011

 

Hahahhaa.. macam macam ... Ni mesti penangan , " sayang , abang dah sampai ni " ... hahahha ..

 

BERLIN: Bosan kerana sering diminta memuaskan nafsu isteri, seorang lelaki terdesak meminta tolong kepada polis supaya melindunginya daripada wanita terbabit, kata pegawai keselamatan semalam.

Jurucakap polis berkata, lelaki keturunan Turki - tetapi bermastautin di Jerman - itu pergi ke sebuah balai polis di barat daya Jerman pada Selasa untuk mengadu masalahnya.

Kata jurucakap itu, lelaki terbabit bosan kerana terpaksa tidur di sofa rumah mereka sejak empat tahun lalu bagi menghindari isterinya.

“Semuanya gara-gara si isteri yang selalu menuntut mengadakan hubungan seks,” katanya.

Hasil perkahwinan mereka sejak 18 tahun lalu, pasangan itu dikurniakan dua anak.

Kata jurucakap polis, lelaki itu nekad mahu bercerai dan keluar dari rumahnya dengan harapan dapat hidup lebih aman.

“Lelaki terbabit meminta polis melindunginya untuk sementara kerana dia perlukan tidur yang cukup,” katanya. - AFP

-HMETRO-

You May Also Like

18 comments

  1. 2 je anak??hahahaha...

    BalasPadam
  2. muhahaaha... ADA JUGAK MCAM NI.. ADEHHHHH... TERUK SANGAT DAH TU

    BalasPadam
  3. haahaha.. macam2 hal dalam dunia ni kan..

    BalasPadam
  4. wah sampai macam tu sekali..dasat...dasat..

    BalasPadam
  5. wuish..mcm ne lah kalau dpt bini mcm ni..:)

    BalasPadam
  6. hurrrrmmm.. emmm emmmm..

    pelik tapi benarrr

    BalasPadam
  7. ok..lawak..
    mcm ni pn de mehh..:P

    BalasPadam
  8. Benda2 begini pun ada jugak??
    Pelik.. haha~ =)

    BalasPadam
  9. hahaha..mmg sllu la ye suami dia lari
    kalo x da bratus ank,,hehe

    BalasPadam
  10. hahaha..mmg sllu la ye suami dia lari
    kalo x da bratus ank,,hehe

    BalasPadam
  11. hadeihh... macam ni pon ade ker...

    BalasPadam
  12. memang terbaekk lah :D hahahaha

    BalasPadam