Tercapai hajat ..

by - Januari 30, 2011

 

Dapat jugak aku berjumpa dengan kawan lama .. hehe.. sejak berblog , tak jumpa lagi kawan aku sorang ni ...

IMAG0343

Bersama bro Azul Hisyam ..

IMAG0348

Bersama Borak Kosong dan Logorithm..

IMAG0353

Yang ni , aku tak ingat... Yang aku ingat tadi dia kata YUYU LAR .. hehehe.. sori ye adik adik .. pakcik tak ingat .. Dah lupa dahh... huwaa....

You May Also Like

28 comments

  1. aku pun tercapai hajat lepas dapat jumpe org yg mengembalikan minat aku untuk berblog..thanks beb

    BalasPadam
  2. :)

    kenangan zaman budak2 mengingatkan kembali kawan lama.. bila berjumpa mesti macam2 cerita yang nak di cerita >_<

    http://mejuez.blogspot.com/2011/01/sahabat-blogger-kami-si-blogger-dan.html

    BalasPadam
  3. naknak jumpe jugak abg ben. hehe.

    BalasPadam
  4. wah..dah berwajah baru..baru sempat blogwalking skrg ni..:) errr..nak tny BA, mmg kita bley follow org limit 300 je ek?

    BalasPadam
  5. Tak sempat nk tangkap gmbr dgn abg ben :(

    BalasPadam
  6. Yuyu blogger tu ke?
    p.s; dah baca kisah En Ben dalam Rapi

    BalasPadam
  7. Mak aii bestnyaaaa....pstt ko nampak matop gumuk's la Ben..:)

    BalasPadam
  8. hahah..x sangka jumpa abg ben dalam monorel duk sebelah lak tu..tp x berani nak tegur tkut silap org..

    BalasPadam
  9. jeles nye tengok deowg yang dpt jmpe

    BalasPadam
  10. okey...saya tiada dalam majlis tersebut...fine... sob3....

    BalasPadam
  11. mcm knl je tmpt ni,bowling kn??betul tak?? maaf kalau slp..tapi tak tahu kat mna,tS?heee

    BalasPadam
  12. ben dah buat n3 spt yg dijanji kan...:D

    http://damyakaudihatiku.blogspot.com/2011/01/janjiku-pada-ben-ashaari.html

    BalasPadam
  13. jumpe kengkawan lama mmg besh

    BalasPadam
  14. Nasib baik gambar blur. Hehe...

    BalasPadam
  15. jmpa kawan2 mmg best..bleh cta mcm2..

    BalasPadam
  16. wah!best!best!!
    nanti buat lagi..
    teringin nak join:)

    BalasPadam
  17. encik ben sy jelessss.. kenapa bila sy balik ipoh je baru ada gathering. sgt jelesss.. nak sgt jumpe encik ben.. nak dgr nasihat. pergi alamanda x pernah jumpe pun. huuuu

    :)

    BalasPadam
  18. wah besh nye,,,
    yart xdew pn,, grr xpew lepas nie buat lagi ea bro tapi buat kat jb lah plak heeheh ;)

    BalasPadam
  19. Jeles~
    Rasa rugi tak dpt join ghat..
    Btw.. congcrats sbb dpt jayakn ghatering yg pertama nie.. =)

    BalasPadam
  20. aku pulak tak tercapai hajat.. huhu.. jom wat gathering kat Sabah pulak.. p ramai2 naik gunung kinabalu

    BalasPadam
  21. syok giler abg BEN!
    awek ramai nu!!
    hehehehe!!XD

    BalasPadam