Sangat kreatif.. bagaimana yang ini pula ?

by - Januari 30, 2011

 

Wahahah... menarik giler ! Haha.. bukan senang nak tengok blogger berterus terang .. haaa .. setiap blogger ada impian mereka untuk membuktikan bahawa segala usaha mereka tidak sia sia .. Bukan mengejar glamer tapi memenuhi impan masing masing kan ?

Edisi pertama dah lepas .. sekarang kita ke edisi terakhir .. penutup jam 2.. hehehe.. pastu kita tidur yer .. esok hari penting.. huhu ..  Senarai blogger yang diinterview :

  1. AMMAR YASIR
  2. aima in luv
  3. 'Adilah Mohd Arifin
  4. ArMie
  5. Nieyzar
  6. Nadhirah-chan
  7. CemPaKa SiReH
  8. paw/paw
  9. SheNn
  10. SyedGraphiX
  11. RuBiE ZaiNuDdin
  12. Atiqah ab.Samad
  13. cikblurr
  14. Miss Ran
  15. Syarifah Nornazrah Al Yahya
  16. nanie
  17. ~AsiahRazali~
  18. NURUL AINI NORAZMAN
  19. DiriKu

Wah ..ramai gak .. huhu.. jom baca cerita diorng lak ...

You May Also Like

15 comments

  1. wah..entry cek tak sempat ke?..huhu..

    BalasPadam
  2. tq,..
    no giliran 17,..
    GUUd niTE w0rLd,..XD

    BalasPadam
  3. Wah ramainya! Tak larat dah nak baca semua...

    BalasPadam
  4. xsempat nak join..baca dorg punya dah lah..hehe..

    bro..arsenal masuk final carling cup..buat trip pergi Wembley r..hehe

    BalasPadam
  5. Nama sy ade jugak... Wahhhh hahah... thanx abng Ben ..

    BalasPadam
  6. waa..ramai gak join. eheee..tahniah..

    1st time komen kat cnie. ehee.

    BalasPadam
  7. no.4 - tq ben... dan tima kasih utk sumer yg sudi baca interview saya..

    BalasPadam
  8. as salam..
    wah! memang kretif.saya punya hantar lewat sebab lewat perasan.kadi masuk kat komen ni pun boleh la..sekadar nak gelak-gelak kosong

    ;)


    lawak picisan untuk segmen ben ashaari

    BalasPadam
  9. wah abg ben tukar background..nice!

    BalasPadam
  10. TQ...Hehehe... list yang pertama tu...

    BalasPadam