10 blog bertarung di malam buta.. nak tidur pon susah ..

by - Januari 25, 2011

 

Haaa.. lagi header mau fight.. masing masing cuba nasib nak kata header diorg cun .. cun ke ??? aku rasa header aku cun abis dah ..tapi bila tengok diorg punya , ok ! aku surrender .. mmg diorng punya cun laaa...

skang ni cuba korang bagitau aku.. header mana paling cun , menarik dan kreatif..

  1. nora amila ghazali
  2. syazwanizul
  3. farah
  4. NOOR FATIN
  5. amanina
  6. athirah
  7. miszATIN
  8. Ayuni
  9. iqbalhakimi
  10. nazirulhazwan~

Tinggalkan komen ... aku rasa aku punya ...tak cun ! .. hehehe .. cepat semua entri ini meninggalkan anda ....

You May Also Like

25 comments

  1. aku pilih no. 9 ben..
    style gak dia punye..
    dah pnah msok blog dia pon..

    BalasPadam
  2. saya pilih nazirul and athirah punya cun . duhh superb laa dorang buat .
    masih belajaa mcm mne nak buat header chantek2 :D

    BalasPadam
  3. malam2 pon ade lagi org bertarung bahahahaa..

    BalasPadam
  4. yuyu suka yang 9, 10, 2, 6. hmm. macam semua ja.. :(

    BalasPadam
  5. suka yg no 10 tu..!!! nice :)

    BalasPadam
  6. btw..sy suke ben punye header..hahaha

    BalasPadam
  7. Saya pun susah nak tido sebab dlm kepala ni asyik terbayang..

    Nak cari RAPI..nak cari RAPI..hahaha

    BalasPadam
  8. no.9 tu nampak ikhlas jerk.. tolong buat utk aku satu!!!!

    BalasPadam
  9. amiey pilih number 9~
    c0mey sgt2.. hehehe

    BalasPadam
  10. miza pilih number 9..
    style sangat2

    BalasPadam
  11. suke yg no 9, 10.. tp yg no 9 tu lg nmpka creativity dia...anyway, gudluck sume candidates!~

    BalasPadam
  12. sume cantik2 daus undi no 2,6,9,10 =)

    BalasPadam
  13. Nadiah pilih no. 9. Sangat kreatif dan cunnnnn tebabooommm !!! tapi saya punya lg cun cun cun :))

    BalasPadam
  14. sy punye la ben yg paling cantek...ader pensel kaler lagik..hahaha!


    ikut majoriti...9 laa..

    BalasPadam
  15. kalau nk diikutkan kesenian dan kreativiti dari sudut pandangan seorg org seni...no 7 dgn no. 10 adalah pemenang.....tp nie cm seri plak...yg pasti no.10 la pemenangnya..

    BalasPadam
  16. tentulah saya pilih Ir. Nazirul Hazwan! hahaha~

    BalasPadam