Aku tak marah ..

by - Januari 31, 2011

 

Kalau cinta katakanlah
Tidak aku terus gelisah
Kalau diam mana kutahu
Aku takut ku kan berlalu pergi darimu

Kalau benci lepaskanlah
Tidak aku tidak marah
Kalau diam siapa yang tahu
Kalau begitu tak mungkin aku terus menunggu

Tiada guna diam saja
Berterus teranglah segala
Kini masa dah tiba
Cinta tak perlu pura-pura

Kalau cinta katakanlah

ku tak mau terus gelisah
Kalau diam tak ku tahu
Mungkin aku pergi berlalu
Lepaskanlah kalau kau benci
Tidak sekali ku marah pada mu
Ku tak marah

Lepaskanlah ku tak marah
Lepaskanlah ku tak kisah

Cinta tak perlu berpura-pura
Kau pun tahu
Tak perlu pura-pura

Aku tak mahu berpura-pura
Engkau pun tahu aku tak marah

Nyanyian : ARROW

You May Also Like

5 comments

  1. as salam..
    er..macam lirik lagu je ni?
    pernah dengar kat radio 7 tahun lepas?

    tak ingat

    o_o"

    ni tujukan kat siapa ni?huhu

    BalasPadam
  2. best lagu ni...zaman2 sekolah dulu...;d..sampai skrg owg masih dgr...;d

    BalasPadam
  3. kalau arrow saya suka lagu nih..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/01/sendu-dihatimu-rindu-dijiwaku.html

    BalasPadam