Terima kasih Deno , Che cun...

by - Januari 27, 2011

 

Terharu ... mana tidaknya .. perkara begini sekali seabad jer .. bagi aku je la.. korang mungkin tiap tiap tahun boleh berlaku malah kalau bulan pon ok pe .. kan ?

Buat Deno ... terima kasih yer atas entri anda tu ( link )... nanti datang kl , ben belanja kenny rogers eh.. ben makan ayam , deno tengok jer yer.. tang bayar tu je deno tolong bayarkan.. boleh ? hhehe.. gurau jer.. sampai kl je , terutama PUTRAJAYA , mai habaq jaaaa.. kita buat gathering besaq besaq.. eh sat... dok ganu kan ? Waaa.. nak p ganu ni.. ok ok.. ngarut  dah .. Apa pun Deno , ben harap deno sihat selalu yer ... jaga jaga dengan penyakit tu yer.. kita sama jee.. ada penyakit gak ..

Buat Che cun .. dengan entrinya ( link ) , amboi... awal awal dah discuss nampak .. hahaha.. apa pun terima kasih noo...  Terharu cek.. hehehe ...Semoga Che cun terus suksess yer .. Dok penang ka ? Bila nak belanja kuah dal ? Tamo nasi.. boleh ka ??? hehehe..

Huk huk.. sori la yer ... 15 hari untuk aku terharu neh.. huwaaaaaaaaaaaaaaa.....

You May Also Like

8 comments

  1. wah.... terharunya abg Ben

    BalasPadam
  2. MUHAHAHAHA!

    punya lah terharu abang ben ashaari ni.. kenny roger? ellehhh.. dia pun tak eran. heheh... Budu je

    BalasPadam
  3. dah jalan kaki abg ben?

    hehe nak mintak tolong pomot

    contest untuk bloglist sy:::

    http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/01/bloglist-khas-teka-teki-by-mr.html

    Tak nak pun tak apa=)

    BalasPadam
  4. sama-sama :)
    deno ikhlas, mmg minat abg ben!

    heeee... pandai abgBen bergurau ye...
    thankS ya, insyaallah deno jaga diri
    abgBen sakit apa ya...
    abgBen pun take care ya.. (^_^)

    ~psst2, cepatnye tutup bloglist abgBen yg terbaru tu, deno buka kul 12.30tgh td, da tutup...

    BalasPadam
  5. huhuhu.. saya x masuk dalam blog list sedih ar

    BalasPadam
  6. tahniah yer en. ben sbb dapat masuk majalah RAPI..

    ptg td cik firus rase cik firus terserempak dgn en. ben dekat lrt pwtc..en. ben pakai baju batik color hijau..tu pun kalo x salah orang la :)

    BalasPadam
  7. uitttt.. baru perasan :p
    no wonder ramai yg singgah blog cek malam ni..

    setakat kuah dal no hal la. habaq mai kat mana. siap boleh tambah lagi noo

    BalasPadam
  8. Aslkm anakanda

    hehe tak saba nak tgk Ranpi ...tapi kenapalah kat sRI kembangan ni tak jual lagi? dia kata ptg2...

    BalasPadam