Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 Januari 2011

Saja je nak kasi aku mengalir airmata darah ...

 

Huk huk.. terharu... terharu dengan kata katanya .. bukan mudahh... eh.. nak nanyi lagu AF lak .. Bukan mudah orang nak bagi entri penghargaan kat kita .. Entri kutukan senang sangat la nak dapat kan .. haaa .. Ni lak entri dari awek cun gitu.. Auww... hahahha.. rileks...cool. !!

Buat si dia nun jauh di sana yang telah sudi mengirimkan entri sebegitu rupa membuatkan aku kembali semangat setelah hampir hampir putus asa akibat .. oh .. biar je la aku memendam rasa ..

Apa pun Arazua , anda boleh jadi lebih bagus dari saya ( cewah bahasakan diri saya tu ) jika rajin menelaah corak corak penulisan mereka yang lebih bersantai terutama dalam artikal artikal suratkhabar mahupun majalah ..

Dengan ini.. ambillah bunga .. eh tak boleh.. bunga dah ada orang cop.. yang tinggal sudu tu jer .. Amiklah sudu itu sebagai tanda kisah cinta mereka.. bukan kita tau ... hehehe .. guwau je...

Terima kasih yer Arazua .. Dah follow me jika mau ?? Hahaha... guwau je la ...Sensitippp tul arr...

IMAG0222

14 komen :

niesz berkata... [Reply to comment]

hahaha..sudu pon sudu la bg ben..haha..

Tasha berkata... [Reply to comment]

wah.....specialnya....jeles nih

Huszaini berkata... [Reply to comment]

Hadoi... sabar yer sabar tau! U dah follow i ke? kekekeke

JR Shoppe berkata... [Reply to comment]

Untungnya badan....

~ch@wi~ berkata... [Reply to comment]

sudu je? x romantik la bro..haha..jaga2..

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

hehe...kelakar la enchek ben ni..:D

shahjiehan berkata... [Reply to comment]

terharu nya si gadis nurse tersebut.. tapi SJ lagi terharu, bro follow blog SJ... hehehe..
siyes terharu bro! tq follow blog picisan nih~

anamizu berkata... [Reply to comment]

nak PISAU tu..hik3

recent post : |lubang hidung???|

iffah imani berkata... [Reply to comment]

hahaha sudu hahahaha follow kita juga..

zOeY zAu YaH berkata... [Reply to comment]

sian org tu dpt sudu jek haha..

Intan Baizura Rosli berkata... [Reply to comment]

waaa best nyer..romantik gitu..walawpun sudu yang diberi..hohho

Wan Gerrard berkata... [Reply to comment]

sangat spesel :P

Farhana Sahri berkata... [Reply to comment]

sudu je??xde mknn??hehee..ngade2

Arra berkata... [Reply to comment]

sudu penting juga..beliau bagi walaupun saya tak minta.hehe(untuk makan)
terima kasih Abg Ben

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI