Tiru gaya blogger .. Boleh tak ?

 

image

Cantik header gini .. nak tiru boleehhh ??? hahahha... nanti aku kena marah lak.. ok ... blog ni milik > EVAGURL

Makin ramai pencabar blog blog awek ni kan .. pergh.. nasib baik aku laki .. hahaha.. Mat Gebu je la pencabar terdekat.. Yang lain tu ,mmg dah otai dah.. tak leh lawan.. 

" Mat , jom lawan jari .. sapa jerit dia kalah.. okeh ? "

13 ulasan:

  1. boleh2.. header plg malas ni, sgt simple and easy to create :P

    thank u so much for this entry. really appreciate it <3
    =)

    BalasPadam
  2. hehheh ... En Ben cuba tirulah ... nak tngok! hahaha...! :)]

    http://keyrillaugustinegmailcom.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. erkk...saya blogger baru yeaaa...

    BalasPadam
  4. waaa... cute cangat2 tuannye blog tue.. ;)

    BalasPadam
  5. macam header seorang model..huhu

    BalasPadam
  6. header memang santik...tapi..owg nyer lagi santik..;d

    BalasPadam
  7. hahahaha ni la izma.. kenal pun abg ben dgn blog dia kan.. nak marah boleh?

    BalasPadam
  8. So cute!! haha~
    I means sgt cantik itu header..
    Hehehe~ "ketawa yg ada maksud"
    Klu aku cuba tiru gaya nie, confirm ramai yg muntah~ haha.. =D

    BalasPadam
  9. kita sendirilah yang mencorakkan header blog kite (^_^)

    BalasPadam
  10. ada orang mengumpat encik abang Ben! chek tis out!

    http://www.teh0limaugaramsuam.blogspot.com

    '0' tu nombor sifar ye encik ben.

    BalasPadam
  11. salam Mr. Ben.. header saya cantik tak? ngeeeeee

    BalasPadam
  12. salam Mr. Ben.. header saya cantik tak? ngeeeeee

    BalasPadam
  13. Tahniah En. Ben dah masuk mjlh RAPI.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009