Anda yang terbaik !!

by - Rabu, November 17, 2010

 

Aku tak layak menerima sebarang kata kata penghargaan dari rakan rakan blogger yang lain berkaitan segmen SINGGAH dan JOM BERKENALAN yang aku buat minggu lalu dan minggu ini ..

image

Mereka yang menjayakan segmen inilah yang layak dapat setiap penghargaan itu kerana tanpa mereka , segmen tu tak bermakna langsung..

Serius.. setiap kali ada blogger buat entri penghargaan , aku rasa malu dan segan .. Aku tak buat apa apa pon .. Sekadar menyenaraikan semua nama nama yang berminat untuk sessi berkenalan tersebut.. Dan alhamdulillah , aku nampak dalam tempoh yang singkat mereka telah mempunyai ramai kawan ..dan sekarang terpulang pada mereka untuk mengembangkan persahabatan mereka ..

Maka , aku nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH pada semua rakan rakan blogger dan pembaca senyap yang sanggup memberikan kerjasama terutama blogger blogger yang aku perasan sejak dulu lagi rajin ikut segala segmen aku secara diam .. hehehe .. aku perasan tu.. hehe.. thanks bro AZRULHISHAM .. Kalau korang nak kenal , dia antara blogger lama yang aku berkawan tapi dia amat low profile tetapi entri dia , pedas kadang kadang .. hehe..

Ada ramai lagi blogger lama yang aku perasan .. tak pe.. nanti satu satu aku perkenalkan pada korang ek.. hehe... best kawan ngan diorg ni.. jangan korek pasal blog je tapi pasal kehidupan.. tu yang terbaik !

You May Also Like

10 comments

  1. woaaa...cayalah... mmg susah nak kenal org low profile

    BalasPadam
  2. leh lagi ke nk join segmen tuh...?
    (^^,)

    BalasPadam
  3. Abg ben, bru prasan la.. u follow my blog as well. thanks tau.. nih yg bersemangat lg berblogging :)

    BalasPadam
  4. nk join lg bole????

    BalasPadam
  5. yg Hebat jadikan teladan.
    tq so mucH en.ben

    skang blajar ilmu blog dlu..pastu baru citer sal curry adabi n sebagainya.:)

    BalasPadam
  6. huhu sbb abg ben la..follower naik 40 lebey dalam sehari. makk aii terkejut bila on9 balek..best dapat berkenalan dgn ramai org..hehe

    thank you so much! berguna betul segmen ni =)

    BalasPadam
  7. mula2 jadi blogger, blog BA ng Azrulhisham la sy follow..

    BalasPadam