Saya suka isteri awak.. So what ? G la cari lain !

by - Jumaat, November 19, 2010

 

Pergh.. dasat.. jangan tak percaya .. ni dah berlaku dari dulu lagi..  Tapi dulu best skit , bayar je untuk amik isteri orang tu .. haa.. ok la gak kan dari amik percuma?

Mmg cari pasal ! Dah abis anak dara ke skang ni ? Pergh.. aku tengok dalam FB , anak dara skang makin meletop letop .. Nasib baik iman aku kuat lagi ( padahal takut kena piat telinga ) .. hahahhaa..

Lelaki oh lelaki .. g la cari anak dara .. Yang korang tertarik ngan bini orang ni nape ? Nak tempah neraka dunia ke ? Tahukan korang ada akta untuk korang yang suka ganggu rumahtangga orang ni ?

Masalah satu lagi , yang si bini ni pon gatal melayan tu nape ek ? Kalau kena kacau sekali pon , berpegang la pada prinsip awak tu dah berkahwin ! Ingatlah , tak bahagia curang pada suami ni .. Neraka tempat dia ... Kat dunia lagi Allah tunjuk azabnya .. hurm..

Pesan untuk lelaki bujang ni .. laki orang pon sama gak la.. termasuk aku .. ingat Allah .. ingat azab neraka .. semua tu pasti jika kita tidak endahkan suruhanNYA ...

You May Also Like

12 comments

  1. hish.
    tak paham knp bini org jugak nak..

    miang betul.

    BalasPadam
  2. ish macam2 skang ni,,org zaman skg da x kenal pahala ke dosa,,,

    BalasPadam
  3. Kenapa seseorang perempuan tu sanggup melayani dan menggatal dengan laki lain?

    Mengikut pemerhatianku selama ini, perempuan akan mencari yang lain apabila dia bosan dengan seseorang lelaki tu. Contohnya layanan suami kepada seorang isteri tu.

    Jadi kalau dah tak bahagia, pada pandangan aku, perempuan tu tuntut je la fasakh.

    Entri terkini : Arak didalam kek

    BalasPadam
  4. macam2 perangai manusia ni.mintak2 la kite sume dijauhkan dr perkara2 macam ni aminn.

    BalasPadam
  5. berpengalaman kot .. haha :)

    BalasPadam
  6. Ingat mengingati dan berpesan untuk kebaikan..

    BalasPadam
  7. tepuk sebelah tangan takkan berbunyi. pendek kata, kalau dari awal dah rajin melayan mmg habislah. erm... institusi kekeluargaan skrg ni makin rapuh. mintak dijauhkan lah daripada menjadi suami/isteri sebegitu...

    BalasPadam
  8. ni mmg masalah besar la..yg istri pon mggatal pesal..mmg jalan sehala ke neraka la

    BalasPadam
  9. kemaruk nk bercinta sgt la tu..hahahaa

    BalasPadam
  10. helo awak2 semua...perempuan ke laki ke semua sama je...jangan mengata orang lain tapi ambillah entry incek ben ini sebagai iktibar kepada diri sendiri supaya anda pun tidak akan termasuk dalam golongan yang dikatakan oleh incek ben ini...

    so, jom ambil iktibar sahaja... dan jangan mengutuk perempuan itu, perempuan ini... mahupun lelaki itu lelaki ini... anda pasti tidak lebih baik daripada orang yang anda kutuk bukan??

    p/s : alahai...manusia-manusia...kita selalu lupa... ujian yang datang kepada setiap kita lain-lain... so, ambil iktibar daripada mereka-mereka yang tersalah langkah... jangan menghukum tanpa bicara... kelak anda sendiri yang menanggung dosa...
    okay?? (^_^)

    BalasPadam
  11. sokong entry nieh . Dah banyak sangat dalam berita kes-2 macam nieh .

    BalasPadam