Aku jadi JURI ?

10:59 PTG
  Bukan juri kat mahkamah tu haaa... tapi juri pertandingan shawls ni haaa.. Ini kali kedua aku dijemput jadi juri .. Yang pertama kali tu...

Tangkap nangis sat ..

10:47 PTG
  http://xxenaphobiax.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-terima-kasih-ibu.html http://sboyzlife.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-terima-ka...

IBU.. IBU...

2:59 PTG
  Semasa kecil.. kita ditimang-timang.. dibelai belai.. tapi apakah kita membelai mereka sewaktu mereka tua ? Sejauh mana kasih sayang kit...

Mengkritik mmg mudah ..

2:24 PTG
  Budak sekolah pon pandai mengkritik .. tapi cuba suruh dia mencipta.. mampukah ? Mampu !! Tapi perlu ada ilmu dan masa .. Bukan hari ni ...

Kalau aku janda kenapa ?

12:32 PTG
  Bila sebut Janda atau ibu tunggal .. Ramai akan memandang sinis .. Pelbagai gelaran akan diberikan .. Kalau lelaki , senyum 'gatal&#...

Hehe... sengih je la..

9:36 PG
  7.38 pagi ??? Ya , Allah !! Apa la nak jadi ngan aku nehhh .... Dah set alarm dah semalam tapi awat tak bunyi !! Eceh.. salahkan alarm...

Aku juga punya IBU ...

1:10 PG
  Bila membaca kisah sedih rakan rakan dalam entri TERIMA KASIH IBU itu , sebak hati aku .. hurm... Sebab itulah sehingga sekarang lepas k...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009