Pengomen pilihan ... 3

by - Mac 29, 2011

 

image http://www.zackentry.com/

Apa yang aku perasan ... blogger ni mmg matang walaupun orangnya kecik.. hehehe ...

You May Also Like

23 comments

  1. saye kecik gak abang benggg! saye matang tak?? ^^

    BalasPadam
  2. kecik2 cili padi...hehehe

    BalasPadam
  3. ye ben..ze kecik je.tp dia kalau berkata2 atau komen sgt matang.tu yang minat bergayut kat blog ze ni.jika ada masalah pun dia sudi tolong dgn pantas..ze baik!

    BalasPadam
  4. kecik2 cili padi...hehehe

    BalasPadam
  5. kecil si cili padi..walaupun kecil tetap hebat..

    BalasPadam
  6. yew..dia memang matang sebab tue komen dia bagus.. =)

    BalasPadam
  7. Wah. Pengomen pilihan lak ye.. Size doesnt matter..
    Yuyu memang kecik cinonet yer...

    BalasPadam
  8. jgn pandang kecik pada org yg kcik... ;)

    BalasPadam
  9. bestnye menjadi pilihan BA...

    BalasPadam
  10. macam iklan Donny tu "kecik2x, cili padi"

    err, betul ke camtu ayat dia ye??

    hekhekhek

    BalasPadam
  11. matang ke??? nak dengor suara boleh? baru tau matang ke idak..hehehe

    BalasPadam
  12. matanggg??? kena pi jenguk ni..
    hensem x? lalalalala...
    hahahaa...
    yuyu kecik2 tomey + zack kecik2 matang..kan..bergegar dunia blog ni haa


    salam singgah dari mummy weiyda!!♥

    kalo kita berblogging dgn hati yang ikhlas dan sentiasa memikirkan apa yang perlu untuk masa hadapan kita akan berjaya..usaha lebih dan bak kata abg ben " idea ada dimana2 cuma kita kena kreatif jer.."

    keep it up blogging ya dear!!♥
    (◕‿◕✿)

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    BalasPadam
  13. as salam..
    yeah! beliau kecik je orangnya~
    komennya tak 'kecik'~

    =)

    BalasPadam
  14. aloo...nak g tgk la...ensem x..kehkehkeh

    BalasPadam
  15. selalu bace entry die..siap wat bloglist lagi..

    BalasPadam
  16. zack entry antara kawan blogger terawal sy.. kecik kah beliau ?? hehe

    BalasPadam
  17. http://bidadarikayangan90.blogspot.com/



    meyh la usha.....

    BalasPadam
  18. Ini mesti pengomen tegar dan berkhasiat ni... komen yg bernas selalu.

    XOXO, Chempaka Sari.

    BalasPadam
  19. Ini mesti pengomen tegar dan berkhasiat ni... komen yg bernas selalu.

    XOXO, Chempaka Sari.

    BalasPadam