Bukan salah ku wahai isteri ..

by - Mac 28, 2011

 

Mmg aku tergelak kalau teringat peristiwa ni punya.. sampai sekarang pon begitu ... hahahha .. Nak tau ? Korang rujuk kat SINI dulu ..

Bukan salah SUAMI sebenarnya kan ? Zaman sekarang ni , bila si SUAMI tawar semacam jer , pasti akan ditanya ... " Abang dah jadi gay ke sampai tengok saya pon takde selera ?? " .. Takkan dah nak ditanya " Abang ada perempuan lain yer selain saya ?? " ... haa.. Namun bilangannya masih terkawal ..

Sebenarnya pihak suami ni dalam keadaan serba salah .. Suami suami mithali cam aku ni la kan , bukan gatal nak tengok perempuan tapi nak cuba buktikan yang kitorang ni tulen ! Yelah , mesti la isteri isteri mithali akan mengatakan , kenapa tak tengok diorng jer .. Mmg kitorang ( suami suami mithali ) akan tengok isteri isterinya ( mengelakkan dari diganggu dek lelaki dan perempuan durjana ) agar senantiasa dalam keadaan selamat .. kan kan kawan kawan ?

Tapi bila lalu perempuan depan mata , si suami suami mithali ni akan pandang je la dengan sekali pandangan .. Macam aku buat ari tu .. Kalau tengok dua kali, berdosa la kan ? Haa.. jadi tengok je la sekali ..

Camana aku tngok ? Dari kanan .. sampailah ke kiri... haaaa.. tak berkelip.. ok la kan ??? Lagi pon tengok kosong jeee.. Aku tau , para suami suami mithali cam aku ni ..yerlah.. cam korang gak .. mmg sayangkan isteri masing masing kan .. tapi apasalahnya sesekali cloroxkan mata dengan percuma ? kan kan ?

You May Also Like

38 comments

  1. hehehe/.. saye tak kawen lagi! tak nak bace la :P

    BalasPadam
  2. eRR.. TeNGoK DaRi KaNaN Pai KiRi TaNPa BKeLiP... TaHaN JuGak ea MaTeR Tu... HeHe!~ (^_____^)V

    BalasPadam
  3. betul3.. skali skala kena la clorox mata ni kan? sebenarnya perempuan pun clorox jugak mata dorang.

    BalasPadam
  4. Clorox mata, clorox mata jugak.. Jangan sampai isteri clorox betul2 udah le.. Hehe..

    BalasPadam
  5. hehehe..rasa nak gelak..heheheh...

    BalasPadam
  6. erk slhkn jugak

    haha...
    jgn tgk ade rasa sudeh

    BalasPadam
  7. kita sama macam kak yuyu,
    tak kawin lg.
    lari jauh2 jap..

    BalasPadam
  8. hahahaa..hamboiii...sumenya macam "SAYA" ...tgk dari kanan sampai ke kiri siap xberkelip lagiiii.... ehem...yerlah..yerlah..mithali...(kaver2)...haahaa...

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    BalasPadam
  9. setuju ngn Kak Yuyu...
    xkawen lg so xnk komen..
    tapi lawak pulak bile bace...
    alim2 kucing tu namenye... hehe

    BalasPadam
  10. adeshhhh...hahaa tamau3...pandai yerk abg ben buat alasan terbaikkk..hoho

    BalasPadam
  11. hoho..kene kat diri sendiri baru tau

    BalasPadam
  12. ada mata kita melihat.. tp jgn sampai salah gunakan deria tuh kan.. sok lusa Allah tarik balik baru tau..teeheee~

    BalasPadam
  13. clorox kan mata?habis putih semua mata ><

    kalau tgk je x pe la :p

    BalasPadam
  14. tak marah aih..tgk la selagik mampu..
    sebelum rabun..

    BalasPadam
  15. HAHA.ABANG JADI GAY KE ? LAWAKNYA AYAT TU

    BalasPadam
  16. yeaayyyyyyyy..samala kt. tgh cloroxkan mata gak ni..hheheh

    BalasPadam
  17. errrrr~ bile tgk, kang tersuke cmne> aiyok~~

    BalasPadam
  18. entah la ben..tak tau nak komen apa.tapi kalau kat qatar ni..ada minah arab cun saya akan panggil hubby suh tgk.cantiknyer mereka.tp bkn la pompuan yg kat m'sia yg tak cukup kain tu..hihi

    BalasPadam
  19. hahahaha...hampeh le en.ben neh..jujur sungguh pengakuan mu itu...korek bijik mata mau?????

    BalasPadam
  20. jawapan abang Ben sama dengan jawapan suami saya.

    BalasPadam
  21. eleleleleeee...ye ke tengok kosong..hehehehe..kalo cik abang saye buat cmtu,kompem kene tumbuk perut..wakakaka.. ;p

    BalasPadam
  22. hehe..macam2..tp hakikatnya, zaman skang nie mmg byk dugaan & cabaran..sabo je la..

    BalasPadam
  23. hahaha..mcm2 la...mmg byk cabaran..

    BalasPadam
  24. hahaha... eyqa xtau la bab nie.. lom kawen.. hihihi...

    BalasPadam
  25. nasib baik pandang skali je..kalau pandang berkali2 xpasal2 kene sepak ngan bini.he3

    BalasPadam
  26. haha.slalu kene camnih, gaknye laki mmg suke pandang pompuan ek...owhh niat nak clorox mata rupenye! kalau tau awal2 dah bawak clorox! hahaha....

    BalasPadam
  27. Iye lah tuh suami mithali. Iye lah tuh pandangan kosong. Pandangan x-ray kot? Kih kih kih!

    BalasPadam
  28. HAHAH. dari kanan sampai kiri.? HAHHA

    BalasPadam
  29. ayat cloroxkan mata dengan percuma tu mmg lawak ar Abg Ben..hahahahaha

    IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
    & JariPlastik

    Pendedahan Exclusive : Penyanyi Islam Membidas Mufti

    LabiLabi da follow kamu

    BalasPadam
  30. adoii,lawak la abg ben ni,xboley blah,.shari sntuk sy xupdate ni ha,duk bce entri abg ben,.haha,..lawak lawak,.aduss,.

    BalasPadam