Mesyuarat ibu ibu ...

by - Mac 25, 2011

 

Hehe... rileks.. tajuk je gempak .. bukan apa .. kejadian yang baru sangat berlaku pada aku tadi dl dalam ERL tadi... mmg agak melucukan je la bg aku ..

Nasib baik aku guna earphone untuk dengar mp3 .. Kalau tak sahih aku dengar apa yang dimesyuaratkan oleh mereka .. Sebenarnya topik tu tak la penting sangat bagi aku tapi bila aku tengok salah seorang dari diorng keluarkan album gambar ! Bukan kecik weh .. besor tuuu...

Siap setiap gambar tu ada penerangan.. Masalahnya kalau perlahan suara tu , tak pe la gak .. ni abis semua leh tau segala rahsia kerajaan wooo ..

Kalau tengok lelebih dan tersenyum kang , ada gak aku kena maki .. jadi senyum je la dalam hati tu eh .. Dasatkan ? Haaa.. bukan senang nak tengok situasi begini depan mata ... hehehe ...

Rasa rasa persatuan bapak bapak buat gini tak kalau bergabung dalam ERL ?

You May Also Like

23 comments

  1. Bapak-bapak cuci mata dalam ERL. Hehe...

    BalasPadam
  2. biase mak mak ni msti nk bgtau 1 dunia hal anak nyer :)

    BalasPadam
  3. alah..ibu2 tu nak manfaat kan masa diorang..

    BalasPadam
  4. heheh nak isi mase terluang pade membazir begitu saje la kot...tp kalau saye cemtuh, pening...boleh borak je..tokleh tgk2 or membaca dlm kenderaan..hihih

    BalasPadam
  5. eheee..

    women tend to share.. :)

    suke bcerita bcerita n bcerita.. itulah perempuan, lg2 ibu :)

    BalasPadam
  6. bapak2 lepak sambil minum kopi dlm ERL bolehh??haha :)

    BalasPadam
  7. hahaha! tapi...dalam ERL...kalo kat umah takpe gak...-_-"

    BalasPadam
  8. bapak2 selalunye lebey cool kot... malu laaa wat gtu... aiseymen!

    BalasPadam
  9. sampai bawak album besor...semangat sungguh.

    BalasPadam
  10. bahahahaha biasala mak mak mmg happening..
    tgk..mereka dh boleh buat kite tersenyum dipagi ari.. ;)

    BalasPadam
  11. komen no 1 tu sgt betul..huhu..malau betul tu...mesti dlm umur2 40 tu kot... ye tak en ben?

    BalasPadam
  12. hahahaha... ibu2 amik berat isu semasaaa

    BalasPadam
  13. alamak...rugi la saya tatau pun situasi macam tu berlaku....sebab saya xde geng mak2 ni..nak tau gak apa diorang borakkan...

    BalasPadam
  14. ibu2 hanya bleh bermesyurat di ERL atau pada waktu yg terluang cos waktu len kena tumpukan utk keluarga tapi mesyuarat bapa bila2 pun bleh malah bleh disertakan dgn teh tarik & roti canai sekali....bapa tak perlu risau hal umah cos ibu2 ada...hmmmm dimana nak jumpa kaum ibu bermesyuarat sampai dinihari mcm kaum bapa?

    BalasPadam
  15. menghormati pada yang tua...haa.haa..

    BalasPadam
  16. bapak-bapak wat persatuan kat kedai kopi laaaa....

    BalasPadam
  17. buat. dorg sembang bola la ape lagi..
    hahahaa

    BalasPadam
  18. saya selalu terserempak dengan mesyuarat IBU-IBU nie..memang gempak!...bersemangat waja mereka..hehe

    BalasPadam
  19. haha =D tu jenis yg sukekan perhatian r tu! yeks

    BalasPadam
  20. dia tengah ayat jual barang kot

    sampai satu album besar benaq!

    jenuh jugak nak pilih kan?

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/clueless.html

    BalasPadam
  21. siap bawak album yang tak tahan tuh hahaha! errr mama tak bawak album, tp pics anak anak penuh dlm hp...kdg kdg terrrrtayang gak laa kat kengkawan...nak buat camna, anak anak je laa dunia ku hehehe ;-)

    BalasPadam
  22. hehehe geli hati baca entri ini . mungkin dia byk sangat nak cerita sampai perlu gunakan masa tu di mana2 saja, tanpa memandang kondisi sekeliling :)

    BalasPadam
  23. dorang takde cd dan lappy nak tayang dalam ERL tu, terpaksalah guna album yang besar tu tapi sikit punya tak berlagak kat dalam tu... kihkihkih...

    tapi "abis semua leh tau segala rahsia kerajaan wooo .." aduh... tang tu saya malu.. cover2ler skit nak cite pun... habis satu ERL tu boleh tau..

    BalasPadam