Satu lagi projek 1TUBE.MY

by - Mac 30, 2011

 

Sekarang aku berada di NEF , Damansara ..Sudah semestinya Kl.. Apa itu NEF ?

DSC_0243

Selain 1Tube.My , bersama kitorang ada ...

DSC_0251

Seorang pengacara , model ..... CALISTA .. erk.. betul ke aku eja nama dia ??

Apa tujuan kitorang kat sini ? Tu kena tungguuuuuu .. Aku sekali lagi kena jadi penemuramah .. grrr... tapi .. I LIKE !!! hehehe...

You May Also Like

17 comments

  1. waduhhhh dari blogger jadik celebriti..
    jgn lupa tanah yg di pijak .. langit yg dijunjung ... agama yang disanjung.
    Ramai lupe diri bila diri dh dikenali.

    Caiyokkkk Bro Ben =)

    BalasPadam
  2. wah...abg ben jadi artis tue..!
    hehe..
    dapat pulak temuramah model cantek ;)
    terbaek laa abg ben!

    BalasPadam
  3. makin dikenali la abg ben lepas ni..ade pulak pihak tv berminat nak jadikan abg ben sebagai pengacara..ape abg ben akan buat????terima atau tolak??

    BalasPadam
  4. NEF??...eh!eh!!!...sebijik cam nama sy plak...suka!suka!!!!

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. BA.. terima ajela..ula2 dari bawah.. Pasni meletup! Tengok cam Lisa dulu tu.. Pengacara biasa2 je.. Sekarang.. Ha.. BA pun mana tau camtu gak.. Tuah orang nampak ke tak nampak? Cuba jawab...

    Good luck!!

    BalasPadam
  7. Kejap lagi En.Ben jadi pengacara tv la plk...InsyaAllah boleh jd macam Pak Nil,sape tau????Sama2 kita doakan untuk En.Ben..

    BalasPadam
  8. ok apa kalau en.ben jadi pengacara..hehe

    ku doakan mudah2xan bro ben ni dimurahkan rezki 1 fmily ^^

    BalasPadam
  9. as salam..
    wah!
    jadi penemuramah~
    eh? teringat sesuatu. bakat boleh diasah juga melalui usaha.
    semkin kita berusaha tanpa mengenal putus asa, insya'Allah..
    takmustahil encik ben boleh jadi penemuramah kategori blogger yang disegani

    ;)

    eh? encik ben tak keje?
    huu..bestnya!

    =_="

    BalasPadam
  10. wah, makin bergiat aktif..

    Tak mustahil la bang ben akan dipanggil jadi pengacara suatu hari nanti

    =)

    BalasPadam
  11. mudah2an selepas ini lebih byk lagi projek2 yang bakal menyusul. all the best to you Ben, semoga urusanmu dipermudahkan ALLAH hendaknya.

    BalasPadam
  12. wah abg ben..makin femes top top la dia. hehe

    BalasPadam
  13. bnyk betul projek ni bang ben

    BalasPadam
  14. cam ne leh terlibat sbg pengacara ni ben?

    BalasPadam
  15. semoga maju jaya hendaknya

    abang ben kita

    BalasPadam
  16. wah abg ben...asyik jadi tukang temuramah jerk!! pasni leh r kaver utk tv lak kan!! rupa dah ada..pakej terbaik !!

    BalasPadam