Blogger Pilihan Entri JTKS ...

by - Mac 30, 2011

 

image http://kuasai-minda.blogspot.com/

Apa yang aku perasan , semakin banyak komen komen yang membina dari rakan rakan blogger .. Inilah yang diperlukan dalam setiap entri.. Dan aku rasa entri entri yang punya baik dan punya isi pastinya akan mendapat komen komen membina.. Jadi rasa rasanya la kan ... kita sebagai blogger baru ni kena buat apa ?? Kena la baiki entri kita .. camana nak baiki entri kita ? Banyakkan membaca bahan bahan ilmiah dan juga blog blog yang punya kualiti tersendiri..

You May Also Like

12 comments

  1. ok2..

    banyak kan membaca pasni..

    BalasPadam
  2. sangat setuju..... mula-mula baguskan blog... ringankan blog.... dah ok yang tu.... entri la pulak... kalo dah ok sumer.... cari pulak visitor...kan? :)

    BalasPadam
  3. saya menerjah blog beliau sekarang!! hehe... :D

    BalasPadam
  4. kena banyak membaca dan membaca!! yeahhh

    BalasPadam
  5. as salam..
    betul ;)
    berat mata kerana mengantuk.
    berat otak?
    kerana ilmu~
    banyakkan berfikir.
    menjadikan kita lebih kritis dan kreatif~

    wow~ kuasa minda~

    =)

    thanks encik~
    terjah~

    BalasPadam
  6. er..iklan apa yang macam biohazard tu?
    besar gila.habis browser saya jadi jem jap.haha

    BalasPadam
  7. ok pok cik beng!! opsss!! hehehee..salah satu blog yang berkualiti ialah blog ini!!

    BalasPadam