Mari kita tengok.. sapa yang kenaa !!

by - Mac 25, 2011

 

 

image

Jeng jeng jeng.. total post ada 6485 tapi ada yang aku dah sorokkan  ..bermakna jadi draft dah.. bermakna yang sedang beroperasi cuma 6015 !!

Mari kita terjah.... paling hampir okeh ! atau kalau ada yang tepat sekali !!  jeng jeng jeng ...

  1. mas saari - 6000
  2. cik fza - 6000
  3. estee_8980 - 6000

Yearh.... jadi takde yang paling tepat.. dan aku amik paling hampir yakni ketiga tiga blogger ini.. hehehe... marilah kita berkenalan dengan blogger teror tilik ini !

You May Also Like

18 comments

  1. enchek ben

    sunah teka 6013..lg hampir kn?

    BalasPadam
  2. oh tidak berjaya.....saya sila cuba lagi..hehehehe

    BalasPadam
  3. tak aciiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! saya teka 6013!!!!!!!!!!!!! cepat cek balikkkkkkkkk!!!

    majuk kang!!!!

    T_________________T

    BalasPadam
  4. gila banyak!!!!!! tersedak nengok...

    BalasPadam
  5. laaa baru nak teka~td bukan abg ben kata sampai kul 5 ke?hehe^^ pape pun..cayalah abg ben!!6015 post!! pewttiiit!

    BalasPadam
  6. alaaaaaaaaa

    dah tambah tolak darap bahagi

    siap kuar kalkulator pon tak betol gak

    cam ne nie?? arghhhhhhh

    hahhahahah

    BalasPadam
  7. alo....sdey....jwpn kna darab lg dua nie...

    BalasPadam
  8. wah! tak sangka hampir tepat
    cuma kurang 15 je!

    BalasPadam
  9. alamak..tersalah tafsir la abg ben..hehe!

    BalasPadam
  10. as salam..
    haha~
    adoi..encik ben terlepas pandang.
    tahniah kepada yang menang ;)

    BalasPadam
  11. terjauh lebih dari sasaran..... huhu

    BalasPadam
  12. alhamdullilah...
    tukang tilik terjun...
    best2..thanks abg ben..

    BalasPadam
  13. alamak...tekaan saya salah eh..hampeshhh

    BalasPadam
  14. 6500 x dikira eh huehuehue..
    x nak terima kenyataan ;p

    tahniah pemenang!
    minta pok beng blnja roti canai 2 keping..

    BalasPadam